ELLE începe un nou an în forță! Kelly Rutherford este protagonista unui editorial de modă în exclusivitate și a unui interviu despre stil și modă; în plus, află cum a fost la ELLE Style Awards 2024 și citește câteva lecții prețioase de istorie de la Iulia Navalnaia, cercetătoarea Cristina A. Bejan și artistul Adrian Ghenie.
Ringier Romania doreste sa promoveze si sa sprijine o strategie de publicitate bazata pe satisfacerea standardelor clientilor nostri de publicitate, cat si a standardelor de calitate editoriala a revistelor grupului nostru, intelegand publicitatea si ca un serviciu facut consumatorului final – cititorul.
Beneficiile clientilor nostrii:
Un suport ideal pentru target-ul produselor lor – o audienta foarte fidela prin intermediul revistelor noastre, cu tiraje auditate de BRAT.
Transferul de valori intre brand-urile noastre si brand-urile clientilor, ce duce la cresterea reciproca a reputatiei, increderii si recunoasterii brand-urilor pe piata.
Un spectru complet al structurii audientei: varsta, venit, rezidenta, comportament de cumparare, stil de viata, educatie, titlurile noastre fiind parte din Studiul National de Audienta.
Flexibilitate: acoperire si consultanta editoriala, pozitionari si formate speciale.
Director Publicitate Ringier Romania:
Dana Aneculoaei – [email protected]