Dacă urmărești cel puțin pe una dintre surorile Kardashian-Jenner pe rețelele de socializare, probabil că ai observat produsele pe care le promovează pe contul personal de Instagram. Te-ai gândit, însă, ce sumă primesc pentru aceste recomandări? Dincolo de contractul în televiziune și liniile de cosmetice, promovarea produselor pe Instagram reprezintă o altă sursă de venit pentru faimoasa familie. Iar câștigurile sunt considerabile.
„Fiicele mele primesc constant oferte pentru a promova produse pentru o anumită companie sau un brand, în social media. Au un preț pe postare, sau pe Instagram Story, sau pe Facebook… au o listă de prețuri. Pot spune că fiecare preț are șase cifre', a spus Kris Jenner într-un interviu pentru CBS This Morning.
Deși Kris nu a precizat cu exactitate prețul, ea a explicat că acesta depinde de subiectul postării și care dintre membrii familiei îl va prelua. Prețurile cresc pentru „produsele farmaceutice, băuturi sau produse ingerabile'. Am văzut-o până acum pe Kylie promovând vitamine pentru păr, pe Kim promovând shake-uri pentru dietă, iar pe Khloe promovând produse de îngrijire a pielii pe Instagram, ceea ce înseamnă că au avut încasări substanțiale doar din aceste fotografii.
Dincolo de beneficiile evidente, există și dezavantaje în promovarea pe Instagram. Criticii, inclusiv activista și actrița Jameela Jamil, le-au acuzat pe surori că au promovat produse precum ceaiuri pentru slăbit, care contribuie la conturarea unor stereotipuri legate de cum ar trebui să arate corpul unei femei.
Kim Kardashian a răspuns acestor critici spunându-le celor de la The New York Times în luna martie: „Vei fi criticată pentru aproape orice așa că, atât timp cât ție îți place sau crezi în acel produs sau merită din punct de vedere financiar, este decizia ta, dacă ești împăcată cu ea.'
Citește și:
Turneul oficial al Prințului Charles și al Ducesei Camilla ar putea oferi un indiciu despre nașterea bebelușului Sussex
Foto: Instagram