Faptul că Meghan Markle și Prințul Harry au părăsit familia regală britanică nu i-a afectat foarte mult din punct de vedere financiar, ba din contră.
De când au renunțat la rolurile de membri seniori în familia regală britanică, în ianuarie 2020, lucrurile par a merge foarte bine pentru Prințul Harry și Meghan Markle, în special din punct de vedere financiar.
În urmă cu un an, Meghan & Harry șocau o lume întreagă când au anunțat că vor să devină independenți financiar și că se vor muta în America și acest lucru pare a fi fost în favoarea lor.
De la contracte substanțiale cu Neflix și Spotify, până la lansarea firmei de wellness Clevr Blends, Prințul Harry și fosta actriță se îndreaptă cu pași repezi spre a deveni unele dintre cele mai bine plătite celebrități din America. Conform surselor, în anul 2020, cei doi au câștigat aproape 200 de milioane de dolari!
În luna septembrie Prințul Harry și Meghan Markle au semnat un contract pe mai mulți ani cu Netflix, informează The New York Times. Compania lor de producție va realiza documentare, lungmetraje, reality show-uri și programe pentru copii în exclusivitate pentru platforma de streaming.
„Viața noastră, ca persoane independente, ne-a permis să înțelegem puterea spiritului uman: de curaj și de nevoie de conectare. Prin munca noastră, cu diverse comunități și mediile lor, cu scopul de a aduce la lumină oamenii și cauzele lor, vom pune accentul pe crearea de conținut care informează, dar care redă și speranță. În calitate de părinți, realizarea unor programe inspiraționale de familie este la fel de importantă”, au declarat Meghan Markle și Prințul Harry într-un comunicat.
Potrivit declarației lor, cuplul ar apărea în documentare, deși acum ceva vreme se vorbea că Meghan Markle, care a fost actriță, nu are de gând momentan să se întoarcă la cariera în actorie. „Suntem mândri că au ales ca Netflix să fie casa lor creativă”, a spus Ted Sarandos, director general și de conținut al Netflix. Proiectele lor sunt deja în curs de dezvoltare și includ o serie de documentare despre natură și o serie animată care celebrează femeile inspiraționale.
Potrivit surselor, pentru acest contract cu Neflix, Meghan Markle și Prințul Harry au obținut fabuloasa sumă de 100 – 130 de milioane de dolari.
O sumă impresionată au obținut cei doi și pentru parteneriatul dintre compania lor de producție, Archewell Audio, și gigantul Spotify, cuplul fiind acum gazda unui podcast. Potrivit surselor, pentru acest contract cei doi au primit 54,5 milioane de dolari.
Un comunicat de presă lansat de Harry și Meghan anunță că cei doi vor găzdui și produce podcasturi originale, „cu scopul de a uni comunitatea prin intermediul experiențelor împărtășite, poveștilor și valorilor. (…) Ce ne place la podcasturi este că că amintesc tuturor să ne oprim pentru un moment și să ascultăm cu adevărat, să ne conectăm cu ceilalți fără să fim distrași. Având în vedere toate provocările cu care a venit anul 2020, nu a fost nicicând un moment mai important să facem asta, pentru că, atunci când ne ascultăm unii pe alții și ne auzim poveștile ne amintim cât de legați suntem unii de alții.”
Meghan Markle a investit și într-o companie, ca parte din planul său de a susține mai multe startup-uri. Inițiativa face parte din dorința ducesei de a se concentra pe egalitatea de gen. Prima astfel de afacere din portofoliul lui Markle este Clevr Blends, un startup care face cafea cu lapte de ovăz, condus de fondatoarea Hannah Mendoza. Fosta ducesă a dat publicității o declarație în care sublinia că își dorește să susțină companiile femeilor, dat fiind că acestea au beneficiat doar de 2,7% din capitalul investit în afaceri în 2019.
Este prima dată când se vorbește despre faptul că Meghan Markle a investit într-o companie, iar aceasta a declarat pentru publicația Fortune: „Această investiție este un semn de susținere pentru o femeie antreprenoare pasionată, care pune pe primul loc dezvoltarea comunității, alături de dezvoltarea afacerii sale. Sunt mândră să investesc în angajamentul lui Hannah de a furniza ingrediente obținute în mod etic și de a crea un produs pe care eu îl iubesc și care are o abordare holistică asupra conceptului de wellness. Cred în ea și cred în compania ei.”
Foto: Profimedia