Filmul lui Nicola Peltz, desființat de critici. Ce reproșează aceștia debutului regizoral al soției lui Brooklyn Beckham?

Filmul lui Nicola Peltz, Lola, care reprezintă debutul acesteia ca regizoare și scenaristă, a primit critici usturătoare atât din partea profesioniștilor, cât și a publicului.

Filmul lui Nicola Peltz, desființat de critici. Ce reproșează aceștia debutului regizoral al soției lui Brooklyn Beckham?

Filmul lui Nicola Peltz, Lola, a debutat de curând în cinematografe, având parte de ceea ce se cheamă o lansare limitată în săli. Debutul regizoral al tinerei vedete în vârstă de 29 de ani, cunoscută pentru faptul că este soția lui Brooklyn Beckham, fiul lui David și al Victoriei Beckham, dar și pentru faptul că este moștenitoarea unui imperiu financiar, a stârnit comentarii dintre cele mai critice, atât din partea profesioniștilor din industria filmului, cât și din partea publicului.

Filmul lui Nicola Peltz o are chiar pe aceasta în rolul principal: această interpretează rolul unei adolescente care trebuie să obțină o sumă suficient de mare de bani astfel încât să își permită să părăsească, alături de fratele său mai mic, casa părintească ce reprezintă un spațiu toxic pentru ei. Scenariul, realizat tot de Peltz, o poartă pe protagonistă printr-o serie de încercări pe care criticii le-au numit deja clișee: abuz de substanțe, sărăcie, muncă sexuală și sarcină la vârsta adolescenței. Jurnaliștii de specialitate nu au fost impresionați de greutățile prin care trebuie să treacă eroina, spunând că filmul nu e nimic altceva decât o „reclamă expandată” pentru Nicola Peltz și acuzând-o că a expus într-un mod aproape pornografic sărăcia, exploatând-o pentru motive estetice și pentru a căpăta recunoaștere din partea industriei.

„În povestea prost scrisă și stereotip dramatică care este Lola nu se găsește nimic surprinzător sau nou”, a scris Ayeen Forootan, de la Review Online, despre filmul lui Nicola Peltz. „Lola, a cărui protagonistă trece dintr-o experiență traumatizantă în alta, nu exporează greutățile – ci le exploatează”, a spus și Kady Ruth Ashcraft, pentru The Guardian. Asta în vreme ce Andrew Burton a scris în Spectrum Culture că Lola este „un film predestinat să fie batjocorit”, dat fiind faptul că autoarea este fiica unui miliardar, deci este pe cât de departe de sărăcie pe cât este posibil.

Aceasta a continuat, menționând că: „nu e o regulă ca regizorii care fac astfel de filme să fie familiarizați la un nivel personal cu materialul despre care vorbesc, dar încă dinainte de a vedea Lola, faptul că nu e nici o legătură între capătul de lume unde se întâmplă acțiunea și trecutul lui Peltz Beckham e uimitor. Nu poți să nu te întrebi dacă proiectul nu a fost condamnat din start, pentru că nu se ține în picioare din punct de vedere conceptual.”

Și rețelele sociale s-au umplut de comentarii negative din partea cinefililor care au fost curioși să vadă filmul lui Nicola Peltz:

„În ansamblu, Lola este o experiență cinematică lipsită de strălucire și ușor de uitat. Economisiți timp și bani pentru un film care chiar livrează ce a promis”. „Mă uit la Lola, proiectul poverty porn realizat pentru vanitatea lui Nicola Peltz, și este mai oribil decât în cele mai rele așteptări ale mele”, a comentat altcineva. „Pare că întreg filmul s-a bazat pe ideea că ea trebuie să arate bine și să o filmeze de aproape într-un mod flatant”, a mai scris altcineva.

După premiera filmului, Nicola Peltz a răspuns în parte acuzațiilor că s-a distribuit pe sine în proiect.

„Așa cum văd eu lucrurile, sunt foarte legată de personajele pe care le-am creat. Și, cum am mai spus, prietena mea cea mai bună și finul meu (din film, n.red.) vin din viața mea, la fel ca multe alte relații. Dar, desigur, nu am crescut ca Lola, deloc. Dar am vrut să scriu o poveste din perspectiva altcuiva, care să nu reflecte punctul meu de vedere și felul în care am fost crescută”, a spus Peltz. „Sunt actriță și visul meu este să mă uit la lume din perspective diferite.”

Filmul lui Nicola Peltz a fost criticat și pentru că aceasta a apelat la multiplele conexiuni ale familiei sale cu lumea bună pentru a reuși să facă filmul. Astfel, aceasta l-a angajat pe producătorul muzical de legendă, Quincy Jones, care a câștigat 28 de premii Grammy, pentru coloana sonoră, profitând de faptul că fiica acestuia este într-o relație cu fratele său mai mare. Munca la proiect a durat 6 ani.

Citește și:
Paris Hilton, apariție inedită în costum de baie la festivalul Coachella: „CowboyCore Barbie'

Foto: Profimedia

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din people