Snapchat folosește violența domestică drept reclamă – însă Rihanna NU este persoana care să treacă acest lucru sub tăcere

După comentariile lui Kylie Jenner, aplicația Snapchat a scăzut acum și mai mult în ochii utilizatorilor săi.

Snapchat folosește violența domestică drept reclamă – însă Rihanna NU este persoana care să treacă acest lucru sub tăcere

Aplicația Snapchat, prin intermediul căreia utilizatorii pot comunica postând și trimițând „povești' de scurtă durată din imagini sau din video-uri, conține, bineînțeles, și reclame pentru cei care o folosesc. Nimic greșit până acum.

Totuși, una dintre aceste reclame a ieșit în evidență zilele acestea deoarece o implică pe Rihanna, Chris Brown și amintește, foarte evident, de episodul din anul 2009, când Rihanna a fost victima violenței domestice, fiind agresată de iubitul ei de la acea vreme, Chris Brown.


Reclama este pentru un joc în care trebuie să faci o alegere „imposibilă' iar în această instanță ți se pun la dispoziție două variante: „pălmuiește-o pe Rihanna' sau „dă-i un pumn lui Chris Brown'.

Mulți utilizatori au reacționat la vederea acestei reclame, iar răspunsul Rihannei nu s-a lăsat așteptat prea mult. Cântăreața a postat o declarație pe Instagram Stories (competitorul direct al aplicației Snapchat) pe care o începe tocmai prin a spune că Snapchat nu este aplicația ei favorită.

Iată răspunsul integral al Rihannei: „Snapchat, știi că nu ești aplicația mea preferată. Însă eu doar încerc să îmi dau seama care a fost scopul acestui dezastru! Mi-ar plăcea să o numesc ignoranță dar știu că nu sunteți atât de proști! Ați cheltuit bani pentru a anima ceva ce știți că va ataca direct victimele violenței domestice și ați transformat asta într-o bătaie de joc!!! Nu vorbesc despre sentimentele mele personale, pentru că nu am prea multe în legătură cu asta… vorbesc despre toate femeile, toți copiii și bărbații care au fost victimele violenței domestice și în special despre cei care nu au scăpat încă… ne dezamăgești! Să-ți fie rușine. Aruncă la gunoi toate scuzele.'

Snapchat și-a cerut scuze marți și au declarat, pentru BBC, că reclama a fost postată „din greșeală'. Apoi, joi, un reprezentant Snapchat a mai declarat, de data aceasta pentru ABC News, că „această reclamă este dezgustătoare și nu ar fi trebuit să apară niciodată în aplicația noastră.' Mai mult, Snap Inc. au mai spus că au demarat o investigație pentru a vedea cum s-a întâmplat acest lucru.

Cu toate acestea, datorită modului în care Rihanna și-a formulat declarația în final, atunci când le-a recomandat celor de la Snapchat să își arunce scuzele la gunoi („throw the whole app – ology away'), mulți fani cred că vedeta se referă la întreagă aplicație!

Nu putem să nu ne întrebăm: dacă câteva tweet-uri semnate de Kylie Jenner au dus la pierderi de 1.3 miliarde de dolari pentru Snapchat, cât de tare îi va afecta această greșeală față de Rihanna (Regina Internetului, așa cum știm cu toții) și, bineînțeles, față de victimele violenței domestice?

Violența domestică nu este niciodată o glumă, cu atât mai puțin una amuzantă, și nu poate fi acceptată sub niciun fel de scuză. Mai rău de atât, faptul că un episod tragic pentru o persoană este folosit în scopuri comerciale este de condamnat. Din fericire, Rihanna nu a fost niciodată persoana care să tacă atunci când se comite o nedreptate – lucru care ne inspiră și pe noi să facem la fel de acum încolo!

Citeste si:
Rihanna a sărbătorit împlinirea a 30 de ani în cel mai cool și amuzant mod posibil

Foto: Hepta, Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din people