Sportiva și creatoarea de modă, care a colaborat în trecut cu HSN și Nike, a lansat o colecție de 12 piese ce pot fi achiziționate pe site-ul serenawilliams.com cu prețuri între 35-250 de dolari.
Majoritatea creațiilor sunt sexy, ușor de purtat, cum ar fi o rochie verde olive, un crop top sau o bustieră inscripționată cu logo-ul firmei, „S’.
„Cumpărătorul este o fată sau o femeie ce are încredere în sine sau își dorește acest lucru; poate se simte nesigură în acea zi’, a declarat Williams. „Cineva care se simte bine în pielea sa iese în evidență; poate că ies în evidență pentru că sunt puternice sau frumoase sau nu-și doresc să respecte normele. Tipul de femeie pe care îl propunem este acela în care persoana privește moda ca o modalitate de a arăta cine și ce sunt’.
Serena Williams a anunțat lansarea brand-ului pe Instagram unde a postat un mesaj emoționant alături de o poză în care este îmbrăcată cu una din creațiile sale: „Se spune că viața este despre sincronizare. Am învățat asta la 18 ani, când am ales să joc tennis mai lejer pentru că voiam să merg la o școală de modă. Unii mi-au criticat decizia, dar știam că am două iubiri – tenisul și moda -și a trebui să fac ca cele două să coexiste. După 15 ani de starturi false, și lumea din modă spunându-mi „nu’, nu am făcut decât să muncesc și mai mult. Ca rezultat, am învățat ce înseamnă să investesc în propria-mi persoană, și mi-am permis să cred în mine și să-mi îndeplinesc visul. Astăzi sunt mândră să lansez @serena, propriul meu magazin online. Nu te opri niciodată să crezi în tine. Meriți. #BeSeenBeHeard.’
Citește și:
Serena Williams în catsuit la Roland Garros nu e pe placul românilor, e oricum eroina zilei
Text: Smaranada Olariu
Foto: Arhiva Revistei ELLE