Selena Gomez face schimbări în carieră și urmează modelul mai multor vedete de succes.
Selena Gomez lucrează în secret la propriul ei brand de produse de înfrumusețare, însă un anumit detaliu a scos la iveală planurile artistei.
Potrivit Women’s Wear Daily, numele de „Selena Gomez” a fost înregistrat la Oficiul pentru brevete și mărci comerciale din Statele Unite pe 11 iulie prin compania de producție deținută de artistă, July Moon Productions.
Se pare că sub acest nume vor fi comercializate mai multe produse precum parfumuri, cosmetice, produse pentru îngrijirea pielii, produse pentru păr, produse pentru unghii, însă nu au fost precizate detalii exacte despre ce gamă va fi lansată în viitor.
Selena Gomez nu a vorbit până acum deloc despre acest proiect și, având în vedere că producția ar putea dura câteva luni sau chiar un ani, nu vom afla prea curând mai multe detalii. Astfel, artista urmează exemplul Rihannei, care și-a înregistrat marca de produse de înfrumusețare în urmă cu mai bine de patru ani. Aceasta știa încă din 2015 că dorește să lanseze astfel de produse, însă Fenty Beauty a apărut pe piață oficial abia în septembrie 2017.
Selena Gomez a fost absentă în ultimele luni de pe platformele sociale, postând destul de rar imagini noi. Se pare că în lunile următoare artista va fi mai ocupată, pregătindu-se să lanseze noi melodii. O sursă a declarat pentru Entertainment Tonight că vedeta „se bucură de această perioadă de vacanță înainte să înceapă din nou o perioadă ocupată. Selena a lucrat la noi melodii și plănuiește să lanseze câteva anul acesta. Noua ei muzică va fi o parte diferită a Selenei și va fi mai personală. Ea a trecut prin multe în ultimii ani și este pregătită să împărtășească totul cu întreaga lume.”
Foto: Arhiva Revistei ELLE