Selena Gomez se alătură celorlalte vedete care au propriul brand de produse cosmetice, artista făcând acest anunț pe Instagram.
Astfel, Selena a făcut marea dezvăluire schimbând numele profilului de Instagram folosit pentru turneul Revival. Acum acesta se numește RareBeauty, iar în descriere se precizează că este vorba despre un brand de produse cosmetice create de Selena Gomez. „Rare Beauty by Selena Gomez… va sosi în vara anului 2020 doar la Sephora și RareBeauty.com'.
Câteva momente mai târziu, Selena a anunțat și pe contul personal de Instagram că urmează să facă un nou pas în carieră. „Prieteni, am lucrat pentru acest proiect special în ultimiii doi ani și pot spune oficial că Rare Beauty se va lansa în Sephora în America de Nord vara aceasta', a scris artista în descrierea unui video din culise, în care ea testează diferite produse. „Urmăriți @rarebeauty și deveniți parte a comunității noastre frumoase. Aici aveți câteva indicii. Abia aștept să vă arăt mai multe', a continuat Selena.
Lansarea brand-ului Selenei Gomez nu este o surpriză, aceasta înregistrându-și numele ca marcă înregistrată în vară, acesta fiind primul indiciu că ea urmează să lanseze un brand. Potrivit produselor înregistrate la Oficiul de Brevete și Mărci al Statelor Unite, fanii vor putea achiziționa „parfumuri, cosmetice, produse de îngrijire pentru păr, uleiuri esențiale și produse pentru îngrijirea corpului'.
În clipul video postat de Selena aceasta testează mai multe culori de ruj, anticearcăn și blush, însă până acum nu a dat un indiciu în privința primelor produse care vor fi lansate.
Fanii sunt nerăbdători să vadă produsele care vor fi lansate de artistă, mai ales că în ultimul an aparițiile ei pe covorul roșu au uimit de fiecare dată, având un machiaj perfect. Selena speră însă să trimită un mesaj pozitiv prin intermediul brand-ului ei. „Misiunea noastră este să construim conversații în jurul frumuseții, a acceptării de sine și a sănătății mintale. Vrem să ajutăm oamenii să obțină mai ușor acces la sprijin și la servicii, și să îi ajutăm să se simtă conectați la nivel global într-un mod autentic, să se simtă mai puțin singuri în lume', este scris pe pagina RareBeauty.
Nu este prima dată când Selena Gomez lansează astfel de produse. Aceasta a creat în 2011 un parfum cu ajutorul fanilor ei, rugându-i pe aceștia să aleagă ingredientele.
Citește și:
Selena Gomez a dezvăluit că a fost victima abuzului emoțional
Foto: Arhiva Revistei ELLE