În ultimii ani, tot mai multe celebrități au luat cu asalt industria frumuseții. Printre acestea se numără și Scarlett Johansson, care a decis să lanseze propriul brand de produse de îngrijire, numit The Outset. Chiar dacă momentan poți accesa doar site-ul și profilul de Instagram al companiei, reprezentanții brand-ului au anunțat că marea lansare va avea loc pe 1 martie 2022.
Într-un interviu acordat publicației WWD, actrița a declarat că a renunțat la colaborările cu alte brand-uri de beauty. În plus, aceasta a adăugat și că produsele pe care le va lansa sunt unele bio și accesibile pentru toată lumea.
„Am fost mereu fascinată de puterea produselor de beauty de a transforma orice persoană. Încă din copilărie mama a sădit în mine pasiunea pentru îngrijire personală și în adolescență am devenit foarte conștientă de importanța acesteia. În urmă cu câțiva ani am început să mă retrag din colaborările comerciale cu brand-urile de cosmetice cu care aveam contracte cu scopul de a crea ceva care mă caracterizează și mi se potrivește cu adevărat. Rezultatul este un brand de cosmetice bio care permit o abordare accesibilă a frumuseții pentru oricine', a spus Scarlett Johansson.
„Am fost imaginea mai multor brand-uri de lux de-a lungul carierei mele și toate aceste experiențe au fost cu adevărat minunate… Presupun că întotdeauna am simțit că interpretez un personaj în acele campanii și, pe măsură ce evoluăm, am vrut să creez și să reprezint un brand care mă definește cu adevărat', a mai adăugat actrița în vârstă de 36 de ani pentru Vogue.
În vara anului trecut, Scarlett Johansson a născut primul său copil din mariajul cu starul Saturday Night Live Colin Jost. Actrița mai are o fiică în vârstă de 6 ani, Rose, din căsnicia sa cu Romain Dauriac, care a durat din 2014 până în 2017. Johansson a mai fost căsătorită în trecut cu Ryan Reynolds, între 2008 și 2011.
Citește și:
Adele, apariție spectaculasă într-o ținută de 20.000 de dolari, la un meci NBA
Foto: Profimedia