Sânziana Negru, primele declarații după scandalul privind risipa alimentară: „Autenticitatea este o valoare în care eu cred foarte mult”

Sânziana Negru a oferit primele declarații despre scandalul privind risipa alimentară din ultimele zile.

Sânziana Negru, primele declarații după scandalul privind risipa alimentară: "Autenticitatea este o valoare în care eu cred foarte mult"

Sânziana Negru și Ștefan Floroaica au stârnit o controversă majoră pe Internet după ce au fost văzuți aruncând la gunoi o pungă plină cu mâncare de la un supermarket. Înainte de acest incident, cei doi filmaseră un videoclip de promovare cu produsele respective. Gestul lor a atras critici vehemente, iar reacțiile au început să apară.

Sânziana Negru, reacție în urma scandalului cu Lidl

Sânziana Negru a oferit primele declarații după controversa cu Lidl de la festivalul Electric Castle. Creatoarea de conținut a recunoscut că a făcut o greșeală, în urma căreia lanțul de hypermarketuri a decis să încheie colaborarea cu ea.

„Am greșit. A fost un gest pripit. A fost un gest pe care noi nu l-am sesizat. Momentul respectiv nu a fost făcut din răutate, nu a fost premeditat, nu a fost gândit și, mai ales, nu a fost un gest făcut din nepăsare față de risipa alimentară. Am văzut că s-a comentat foarte mult lipsa de autenticitate. Autenticitatea este o valoare în care eu cred foarte mult. Pot să înțeleg de ce o parte dintre voi nu credeți asta, mai cred și că fiecare are discernământ să creadă și să înțeleagă ce consideră. Eu nu cred că putem să punem semnul egal între a avea o valoare și a face o greșeală.

Bineînțeles că încerc și îmi doresc să mă educ în subiectul risipei alimentare și, dacă pe viitor voi putea contribui într-un mod pozitiv la acest fenomen, o voi face. Mai cred că educația se face cu blândețe și cu dragoste, nu cu ură și cu furie. Iar, pentru aceia dintre voi care au lăsat mesaje jignitoare pentru gestul nostru, vă doresc să aveți parte de iubire în viața asta, pentru că este lucrul de care avem cu toții nevoie ca să evoluăm.

Poate vi se pare că mesajul ăsta a venit târziu. Zilele astea au fost ca un moment de freeze (moment de îngheț – n.red.) pentru mine, în care am stat să mă adun și să formulez un gând. Și vreau neapărat să mulțumesc persoanelor care au lăsat aici, și nu puține, mesaje de susținere. M-ați făcut să mă simt recunoscătoare pentru faptul că sunt acceptată ca un om și nu ca o mașinărie perfectă care nu se strică niciodată”, a spus Sâziana Negru pe Instagram.

Aflat la festivalul Electric Castle, cuplul a luat produse de la hypermarket pentru a le promova. După ce Sânziana Negru și partenerul ei, Ștefan Floroaica, au terminat filmarea și au postat videoclipul pe rețelele e socializare, au aruncat punga la coșul de gunoi. O persoană de la festival, și anume Avram Grigore, a văzut scenă și a făcut povestea publică, declanșând reacții negative.

După ce au apărut imagini cu punga plină de alimente nedesfăcute în coșul de gunoi, internauții au criticat gestul făcut de creatoarea de conținut și au pus la îndoială veridicitatea reclamelor pe care le fac influencerii.

Reacția brand-ului

Recent, Lidl România, partener şi fondator al Reţelei Băncilor pentru Alimente, un program ce îşi propune să reducă sărăcia şi foametea şi reducerea risipei alimentare, a anunțat că a încetat orice colaborare cu Sânziana Negru.

„Aşa cum spuneam şi în răspunsul nostru iniţial, postat de îndată ce am aflat de pe reţelele de socializare de gestul Sânzianei, suntem întristaţi de ceea ce ea şi partenerul ei au făcut şi, mai ales, nu înţelegem de ce.

Aşteptarea noastră este ca o persoană cu care am mai avut colaborări punctuale în decursul ultimilor ani, să fie familiarizată cu ceea ce presupune risipa alimentară şi cu demersurile noastre de combatere a risipei, demersuri vizibile în Social Media, mediul în care activează.

Pentru noi, acest gest este motiv al încetării unor potenţiale viitoare colaborări.

Sperăm ca acest incident să fie o ocazie în plus pentru ca fiecare dintre noi să conştientizeze încă o dată, de câte ori ajunge în situaţia să arunce mâncare, să îşi ia propriile lecţii în ceea ce priveşte combaterea risipei alimentare şi acţiunile pe care le poate face în acest sens.”, a transmis Lidl pentru Paginademedia.ro.

Citește și:
Noi detalii despre relația dintre Bradley Cooper și Gigi Hadid: „Au discutat despre familie și căsătorie'

Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din people