Reese Witherspoon apare intr-o noua campanie de beauty, ea avand totodata si un rol important, mai putin obisnuit, pentru brandul pe care il reprezinta.
Reese Witherspoon apare intr-o noua campanie de beauty, aceasta fiind aleasa de cei de la Elizabeth Arden sa ocupe si rolul de „Storyteller-in-Chief”. Campania va incepe in luna mai, insa va continua pe parcursul intregului an.
Anuntul a fost facut pe profilul de Instagram al brandului, reprezentatii explicand intr-o declaratie si ce inseamna de fapt aceasta functie pe care o detine acum actrita in varsta de 41 de ani. Reese Witherspoon se va ocupa acum de campaniile de publicitate si programarele de marketing, fiind atenta la strategia digitala aleasa pana acum de brandul Elizabeth Arden.
Noul titlu ii va aduce actritei mai multe responsabilitati, Reese a declarat ca va produce „continut care celebreaza spiritul brandului, evidentiind povestile care ilustreaza experientele de viata reale ale femeilor”. Ea a adaugat ca a ales acest brand doarece are o mostenire bogata si a sprijinit intotdeauna femeile.
Foto: Arhiva Revistei ELLE