Ramona Olaru, incidente neplăcute în vacanță. Ce a pățit vedeta în Cairo: „Eram singură, fără internet…”

Ramona Olaru a trecut prin câteva incidente neplăcute în timpul unei vacanțe pe care o petrecea în Cairo.

Ramona Olaru a plecat alături de o prietenă pentru câteva zile în Cairo cu ocazia unui eveniment, dar și-a propus să se și relaxeze. Din păcate, vedeta a întâmpinat o serie de peripeții în vacanță, despre care a povestit mai multe pe rețelele de socializare.

Ramona Olaru s-a întors din vacanța petrecută în Cairo, însă acolo a întâmpinat câteva evenimente neplăcute la care nu se aștepta. Vedeta TV le-a împărtășit urmăritorilor de pe rețelele de socializare prin ce peripeții a trecut.

„În momentul în care am ajuns, am aterizat în Cairo, ne-am luat viza de acolo. Îți dă o viză pe loc. Am trecut de toată verificarea și am ajuns la așteptarea bagajelor. Am așteptat vreo două ore, cam mult. Într-un final, au venit bagajele și am dat viteză către hotel. Am ajuns într-o oră, am mers la recepție să fac check-in-ul. Nenea ăla mi-a cerut pașaportul. Caut, nimic. Pașaportul nu exista. Am pierdut pașaportul în drumul de la ieșire din aeroport până la Uber. Ce rămâne de făcut? Sună la aeroport să mă anunțe dacă găsește ceva. Bineînțeles, o țară fără infrastructură, fără nimic, ceva îngrozitor. Am început să îi sun pe toți pe care îi cunosc și care m-ar fi putut ajuta să ajung la Ambasada Română din Cairo. Asta era la 2 noaptea. Am reușit să iau legătura cu Ambasada foarte rapid.”

Ramona Olaru stabilise ca a doua zi să rezolve problema pașaportului pierdut, însă și atunci a întâmpinat câteva greutăți.

„M-am pus să dorm, eram super obosită după atâta călătorit că am avut și escală. La 8 m-am trezit să mă duc la Ambasada Română. Oamenii au fost extraordinari. Mi-au dat un titlu de călătorie, dar nu era suficient să mă întorc în țară pentru că nu eram în Europa. Mi-au spus că trebuie să mă duc la Ministerul de Interne pentru o ștampilă care să demonstreze data la care eu am intrat la ei în țară și cu care să poți călători înapoi.”

Ramona Olaru a participat și la evenimentul pentru care venise în Cairo. Ea a povestit în continuare că peripețiile nu s-au oprit aici. Vedeta TV a fost implicată și într-un accident în timp ce se îndrepta spre hotel, după ce mașina în care se afla a fost lovită de o altă mașină.

„A venit Uberul, ne-am urcat în el, mergem 3-4 minute. La un moment dat încetinește să treacă de un dâmb și din spate… ne lovește unul. Pentru câteva secunde, am pierdut contactul cu realitatea. Eram sigură că nu voiam să ajung la niciun spital. Am reușit să trecem și peste asta râzând. (…) Practic, n-am identitate aici.”

Duminică, Ramona Olaru a mers singură la Ministerul de Interne al Egiptului pentru a încerca să rezolve cu ștampila care o ajuta să se întoarcă în România, însă șoferul a greșit adresa, iar lucrurile s-au complicat. Cu toate astea, vedeta a reușit să ajungă la instituție și a obținut actele necesare.

„Am ajuns la o adresă total greșită. Eram singură, fără internet, șoferul de Uber nu știa deloc engleză. Nu vorbea cu mine, dar m-a ajutat. A umblat cu mine peste tot, pe la toate instituțiile lor ca să rezolvăm problema. Am umblat trei ore de la o clădire la alta, de la un ghișeu la altul și nimic. Într-un final, cineva ne-a zis că trebuie să mergem la poliție pentru a declara pierderea pașaportului. (…) Am un mod de supraviețuire în mine, ceva incredibil.”

Citește și:
Cum se menține în formă Amalia Enache. Prezentatoarea are o siluetă de invidiat: „Au funcționat mai mult decât alte încercări'

Foto: Instagram

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro