Harry și Meghan au pozat pentru prima dată împreună pentru o copertă de revistă. Dar imaginea care a rezultat, cred mulți comentatori online, lasă de dorit.
Noua copertă a publicației TIME, lansată miercuri, îi are ca protagoniști pe Ducii de Sussex. Imaginea cu Meghan îmbrăcată în alb, avându-l în spatele ei pe Prințul Harry, îmbrăcat în negru, a făcut deja înconjurul lumii, și criticile nu au întârziat să apară.
Unii comentatori din social media sunt convinși că cei doi soți au beneficiat de un retuș mult prea agresiv în etapa de editare a fotografiei. Pielea lor complet întinsă și aproape strălucind, precum și felul în care arată ochii și părul prințului par rezultatul unui exces de zel în Photoshop.
„Coperta arată atât de fals… oh, stați, pentru că așa sunt și ei”, a scris cineva pe Twitter.
Altcineva s-a arătat surprins de poziția aleasă de prinț: „Cine a aprobat poza asta?! El stă în picioare? E așezat? Se ține de umărul ei ca să nu cadă? De ce să faci niște oameni așa frumoși să arate așa?”
CONȚINUT VIDEO ELLEPoziționarea lui Harry în spatele lui Meghan Markle în fotografia făcută de Pari Dukovic pare să transmită un mesaj despre dinamica lor de cuplu, au mai subliniat comentatorii.
Coperta a fost postată pe Twitter însoțită de un citat din articolul lui Jose Andres despre cei doi: „Într-o lume în care toată lumea are o părere despre oameni pe care nu îi cunoaște, ducele și ducesa au compasiune pentru oamenii pe care nu-i cunosc. Nu doar opinează. Aleargă spre luptă”.
Motivul pentru care ducii apar pe coperta respectatei publicații este includerea lor în topul anual TIME 100, pentru munca pe care o depun prin Archewell Foundation. Scurtul articol scris despre ei le laudă inițiativele de binefacere. „Ei dau voce celor fără voce prin producții media. Mână în mână cu partenerii nonprofit, își asumă riscuri pentru a ajuta comunitățile care au nevoie – oferă sprijin pentru sănătate mintală femeilor și fetelor de culoare din SUA și asigură hrănirea celor afectați de dezastre naturale în India și Caraibe.”
Foto: PR