Prezentarea de modă Victoria's Secret care se ținea în fiecare an în luna decembrie a fost anulată.
Prezentarea de modă Victoria’s Secret a fost anulată, vestea fiind confirmată de L Brands, corporația care deține Victoria’s Secret. Această decizie a fost luată în urma rating-ului scăzut și al recenziilor negative din ultimii ani.
„Credem că este important să îmbunătățim marketing-ul pentru Victoria’s Secret”, a declarat Stuart Burgdoerfer, CFO.
În urmă cu câteva luni, Shanina Shaik, modelul de origine australiană, le-a spus celor de la The Daily Telegraph că prezentarea de lenjerie intimă nu avea loc și anul acesta. „Din păcate, show-ul Victoria’s Secret nu va avea loc anul acesta. Este ceva cu care m-am obișnuit pentru că în fiecare an în această perioadă mă antrenez ca un înger. Dar sunt sigură că în viitor se va întâmpla ceva, sunt destul de sigură”, a declarat Shaik, care a făcut parte din prezentare în 2011, 2012, 2014, 2015 și 2018. „Sunt sigură că lucrează la noi moduri prin care să-l realizeze, pentru că este cel mai bun show din lume”, a continuat modelul.
Primele zvonuri despre această decizie au apărut în luna mai, când The Wall Street Journal a scris că show-ul de modă nu va fi televizat în 2019, deși nu a existat mențiunea că s-a renunțat la el. Publicația a precizat că într-un raport intern trimis către angajați, Les Wexner, directorul executiv al L Brands, corporația care deține Victoria’s Secret, a spus că a decis să regândească tradiționala prezentare de modă Victorias Secret.
Wexner ar fi adăugat că ar prefera ca „atenția companiei să se concentreze în acest an pe dezvoltarea conținutului și a unui nou tip de eveniment în moduri care vor împinge limitele modei în era globală digitală.”
Foto: Arhiva Revistei ELLE