Supermodelul Ashley Graham a lansat o campanie al cărei mesaj este că părul corporal (și cât și cum este el îndepărtat) este o chestiune de preferințe personale.
Supermodelul Ashley Graham nu ezită să-și celebreze vergeturile și curbele sau să vorbească deschis despre epilare pe social media. Vedeta de 33 de ani a postat recent un clip făcut în colaborare cu Flamingo, prin care promovează un kit de ras în ediție limitată și unul de ceară pentru epilare, cu mesajul că îndepărtarea părului corporal este o chestiune care ține de preferințele personale. Video-ul a fost inspirat, spune Ashley, de fotografiile cu axilele ei neepilate care s-au viralizat anul trecut.
„Vă amintiți când nu mi-am epilat axilele în timpul carantinei și oamenii au făcut o criză? Ei bine, ghici ce ?! Mi-am făcut propria LAMĂ”, a scris Graham miercuri pe Instagram. „Eu, personal, folosesc aparatul de ras Flamingo când decid să mă epilez la subraț, să am grijă la cum se văd marginile bikinilor (când mă simt extravagantă) și când vreau să mă rad pe picioare. [Îmi place că], indiferent dacă te razi sau folosești ceară (sau îți lași părul să crească, din când în când), ei îți oferă OPȚIUNI.”
Vezi această postare pe Instagram
Setul de ras (18$) promovat de Ashley Graham include un aparat de ras roșu aprins, o mănușă exfoliantă, un gel de ras, o loțiune de corp, un suport de duș și o borsetă transparentă, în timp ce trusa de ceară (10$) include benzi de ceară mari și medii, cârpe post-epilare și o broșură de instrucțiuni Wax With Ashley.
Vezi această postare pe Instagram
„Filozofia mea a fost întotdeauna: radeți ce vreți, luați cu ceară ce vreți, lăsați ce vreți – faceți ce funcționează pentru voi”, a spus Graham într-o declarație pe site-ul web al brand-ului. „Am creat această colecție ca să facem un upgrade rutinei de îngrijire de vară (oricum ar arăta ea), cu produse de îndepărtare a părului și îngrijire a pielii care nu numai că funcționează bine, ci arată și grozav.”
Foto: Arhiva Revistei ELLE, Instagram