Activitatea de pe rețelele de socializare a lui Kylie Jenner a fost monitorizată de DMarie Analytics, o firmă specializată în estimarea profitabilității conturilor de social media. Potrivit raportului întocmit de aceasta, o singură postare făcută de tânăra reality star valorează peste 1 milion de dolari!
În întocmirea raportului au fost luați în considerare cei peste 137 milioane de followers pe care Kylie îi are pe Instagram, Facebook, Snapchat și Twitter.
„Kylie este fără îndoială un brand global, ceea ce i-ar putea uimi pe mulți.. însă realitatea este că această tânără antreprenor a reușit să atingă un punct important în domeniul marketingului și publicității, un prag la care mulți profesioniști nu au reușit să ajungă', au declarat reprezentanții companiei.
Influența lui Kylie s-a făcut simțită și în urmă cu câteva luni când a criticat Snapchat pe contul ei de Twitter, iar platforma a pierdut 1.3 miliarde de dolari instantaneu din valoarea sa pe piață.
„Deci mai folosește cineva Snapchat? Sau doar eu am renunțat… oh este atât de trist’, a scris atunci Kylie pe Twitter, iar efectele s-au observat imediat.
Starul reality, care a devenit mamă pe 1 februarie, este deja un beauty guru, brandul ei de machiaj Kylie Cosmetics având vânzări de peste 420 milioane de euro în primul an și jumătate de la lansare.
Citește și:
Kylie Jenner a explicat de ce și-a numit fetița Stormi
Foto: Instagram