Parcă fiecare zi vine cu un nou scandal ce vizează familia Kardashian-West.
De data aceasta, cea care se află în centrul atenției este Kim Kardashian.
După ce a lansat noile sale parfumuri, fanii lui Kim Kardashian au observat, zilele trecute, pe rețelele de socializare că vedeta a început să posteze poze mai vechi, în care a adăugat, folosind Photoshop, sticla noului produs, Kimoji Perfume.
Ceea ce sună și mai ciudat este că acele poze au fost, la vremea lor, reclame pentru alte produse, cum ar fi cea pe care Kim a postat-o acum mai puțin de o lună și care a fost o reclamă plătită pentru o cremă Olay.
https://www.instagram.com/p/BlgH8bbnz8a/?taken-by=saybiblepodcast
O altă poză postată pe InstaStory de vedetă este una în care, inițial, făcea reclamă chiar produsului său, un ruj KKW Beauty, fotografie modificată astfel încât acum să apară și parfumul.
Întrebarea fanilor săi este ce încearcă Kim să facă? Este doar o strategie de marketing foarte bine gândită, reușind să îi facă atât pe urmăritorii săi, cât și presa să vorbească despre noul produs al brandului său de beauty? Sau este ea atât de ocupată încât nu are timp să facă plasare de produse nici măcar pentru propriul ei brand?
Nu ne-ar uimi ca prima variantă să fie și cea adevărată, având în vedere că, nu de puține ori, familia Kardashian a folosit publicitatea negativă în favoarea ei, iar Kris Jenner nu este doar mama celor cinci surori, ci și creierul din spatele carierelor lor.
Text: Cristina Stana
Foto: PR