Între apariții care de care mai surprinzătoare pe covorul roșu – la Festivalul de Film de la Veneția, VMAs sau Met Gala – antreprenoarea Jennifer Lopez își face timp și pentru a promova produsele brand-ului său de beauty și skincare.
Lopez și-a expus abdomenul tonifiat și rutina zilnică de îngrijire a feței într-un nou video postat pe contul de Instagram JLo Beauty.
Purtând o bustieră albă cu decolteu adânc și o pereche de colanți, vedeta de 52 de ani, mamă a doi copii, le-a explicat fanilor cum își îngrijește tenul după un antrenament intens.
Ea susține că imediat după terminarea exercițiilor folosește cleanser-ul That Hit Single. „Vrei să folosești niște produse de skincare care muncesc din greu, la fel ca și tine', a spus ea. „E o formulă multitask, ca toate formulele noastre. Nu fac un singur lucru.'
Lopez a aplicat apoi That JLo Glow Serum. „Este sosul secret, fântâna tinereții', a spus ea, adăugând că îl folosește în fiecare zi. La final, cântăreața s-a dat cu That Big Screen, o cremă de față cu SPF 30.
Ea a zis și că nu iese niciodată din casă fără să aplice mascara și gloss, și că până și pentru a merge la sală aplică pe pomeți și pe umeri un pic de glow. „Trebuie să te motivezi cumva', a spus, adăugând că recurge și la ținute simpatice, pentru că vrea să arate cât mai bine când se uită în oglindă.
Potrivit Daily Mail, bustiera lui Lopez este de la brand-ul Niyama Sol și nu numai că arată grozav, dar are proprietăți antibacteriene și de reducere a umidității, pentru a oferi un plus de confort în timpul antrenamentului.
Seria Jennifers Post-Workout Routine va avea mai multe episoade în timpul cărora artista le va arăta fanilor ce produse îi plac și cum le aplică, chiar la ea acasă.
Citește și:
Ce părere are Gwyneth Paltrow despre relația fostului său iubit, Ben Affleck, cu Jennifer Lopez
Foto: Instagram