Vedeta apare alături de Blue Ivy și de gemenii Rumi și Sir în noua campanie IVY PARK.
Beyoncé implică întreaga familie în afaceri. Cântăreața apare alături de copiii ei în noua campanie publicitară pentru linia vestimentară IVY PARK x adidas pentru copii. Starurile reclamei sunt Blue Ivy, care are 9 ani, și gemenii Rumi și Sir, în vârstă de 4 ani.
În clipul inspirat de universul cowboy, Beyoncé și cei mici par că se distrează de minune în ținute coordonate. „Rodeo nu este doar pentru adulți. Vă prezentăm IVY PARK Kids #ivyparkrodeo #ivyparkkids,” a transmis cântăreața pe Instagram.
Beyoncé a explicat într-un interviu acordat recent revistei Harper’s Bazaar de ce a simțit nevoia să introducă și o colecție pentru copii. „Sunt încântată că IVY PARK x adidas va prezenta și îmbrăcăminte pentru copii odată cu această lansare”, a spus ea.
„În vacanțele noastre de familie, ne place să ne coordonăm ținutele. Copiii mei sunt de obicei pe platourile de filmare alături de mine, și ne-am trezit punând pe ei haine extra-extra-small, ca să ne putem asorta. Deci este o evoluție naturală pentru IVY PARK să introducă mărimi de copii pentru o selecție de siluete-cheie.”
View this post on Instagram
Nu este prima dată când Blue Ivy se asortează sau colaborează cu mama ei. Ea cântă alături de Saint John în deschiderea melodiei Brown Skin Girl, având și o parte solo, la final, când recită refrenul. Pentru această contribuție, la cea de-a 63-a ediție a premiilor muzicale Grammy, Blue Ivy a devenit a doua cea mai tânără artistă premiată vreodată.
CONȚINUT VIDEO ELLEÎn plus, în februarie, puștoaica a apărut alături de mama ei în campania capsulei Icy Park. Bunica ei, Tina, a dezvăluit atunci pe Instagram că Blue nici măcar nu era programată să apară în campanie, ci pur și simplu a pus niște haine pe ea și a intrat în cadru, demonstrându-și talentul de model.
Piesele vestimentare gândite pentru copii de IVY PARK se lansează online pe 19 august.
Foto: PR