Brand-ul lui Meghan Markle își dorește să vândă o gamă variată de produse, de la cosmetice, la decorațiuni pentru casă și bucătărie și până la accesorii pentru animale de companie sau produse alimentare.
Meghan Markle a revenit recent pe Instagram cu o nouă afacere. Cel mai recent proiect al Ducesei de Sussex se numește American Riviera Orchard și pare a fi un brand de lifestyle. Numele companiei ar veni de la Santa Barbara, orașul californian în care Meghan locuiește cu Prințul Harry și cu cei doi copii ai lor, Prințul Archie, în vârstă de patru ani, și Prințesa Lilibet, în vârstă de doi ani. Potrivit Travel & Leisure, Santa Barbara este cunoscută sub numele de Riviera americană „datorită climei sale temperate și peisajelor luxuriante, precum și a culturii sale robuste în materie de gastronomie și vinuri”.
Site-ul și pagina de Instagram ale brand-ului au fost lansate recent. „De Meghan, Ducesă de Sussex. Înființat în 2024″, se arată în biografia paginii de Instagram. De asemenea, a fost postat și primul Instagram Story, în care o putem vedea pe Meghan Markle culegând flori și gătind într-o bucătărie pe melodia „I Wish You Love„.
Lansarea marchează prima activitate publică a Ducilor de Sussex pe rețelele de socializare din 2020, când au anunțat că nu vor mai fi membri activi ai familiei regale. După ce Meghan și Prințul Harry s-au căsătorit în 2018, știri despre activitatea lor regală au apărut pe conturile @KensingtonRoyal, unde erau prezentate și informații despre Prințul William și Kate Middleton. În 2019, cei doi au lansat o pagină de Instagram separată, @SussexRoyal. În ceea ce o privește pe Meghan Markle, aceasta și-a închis conturile personale de social media, inclusiv pagina de Instagram cu trei milioane de urmăritori și blogul The Tig, după ce s-a logodit cu Prințul Harry.
Potrivit People, American Riviera Orchard își dorește să vândă o gamă variată de produse, de la cosmetice, decorațiuni pentru casă, papetărie, lenjerie de pat, aparate de bucătărie, condimente, echipamente de yoga, de grădinărit și până la accesorii pentru animale de companie sau produse alimentare.
Dincolo de parfumuri și pliculețe de lavandă, cererea de înregistrare a mărcii comerciale obținută de People arată că brand-ul Ducesei de Sussex va vinde inclusiv „preparate nemedicamentoase pentru îngrijirea pielii, geluri și săruri de baie și de duș care nu sunt destinate scopurilor medicale; preparate nemedicamentoase pentru păr, săpun de baie, săpunuri de mâini nemedicamentoase, creme de corp, uleiuri de baie, loțiuni de corp, cosmetice, uleiuri de corp, uleiuri parfumate, difuzoare de aer, parfumuri de cameră, tămâie.„
Același document mai menționează „bijuterii, vase pentru bijuterii și suporturi pentru inele, tapet, perne, mobilier, rame de tablouri, aranjamente florare și semințe”.
Însă lista nu se oprește aici. Conform People, pe site-ul American Riviera Orchard oamenii vor putea găsi inclusiv produse pentru animalele de companie: șampoane, balsam, mâncare, tratamente, perne, lese, gulere, boluri și covorașe, dar și diverse accesorii pentru casă: lenjerie și pături de pat, fețe de pernă, cearșafuri de pat, pături pentru picnic, fețe de masă, servețele și suporturi de pahar din țesături sau materiale textile, perdele, prosoape de bucătărie etc. Echipamentul de plajă este, de asemenea, menționat, alături de prosoape și pături.
O a doua cerere, depusă tot pe 9 martie, arată că noul brand al lui Meghan Markle își dorește să comercializeze foarfeci de grădinărit, felicitări și agende, decorațiuni din hârtie, hârtie de împachetat, albume foto, stilouri caligrafice, suporturi de lumânări, difuzoare de uleiuri aromatice sau perii de exfoliere.
Brand-ul se va focusa și pe articole de bucătărie: boluri, farfurii, cești, borcane pentru gemuri din cristal, borcane din sticlă, linguri pentru servit gemuri, articole de copt, oale, tigăi, aparate de cafea neelectrice, ustensile de gătit etc.
De asemenea, va conține și produse alimentare: unt de miere, fructe și legume uscate, cafea, ceai, condimente, prăjituri și biscuiți, dar și articole pentru yoga.
Foto: Arhiva ELLE