Victorias Secret a readus unele dintre cele mai cunoscute modele ale sale, brandul anunțând miercuri debutul noii sale colecții The Icon by Victorias Secret, printre care se numără Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Adriana Lima și Candice Swanepoel.
Naomi Campbell, Gisele Bündchen și Adriana Lima, în noua campanie Victorias Secret
Cele patru vedete, cu excepția lui Campbell, au fost cunoscute anterior sub numele de Victorias Secret Angels, înainte ca brand-ul de lenjerie intimă să treacă printr-o schimbare majoră de branding și o revizuire în 2020, după numeroase controverse. Adriana Lima s-a reîntors anterior la Victorias Secret pentru o campanie de parfum la începutul acestui an, după ce s-a retras oficial din companie în 2018, în timp ce Bündchen și Campbell nu au mai defilat pe podium pentru brand din 2005.
Swanepoel a rezistat cel mai mult timp la VS, rămânând un „Înger' până când show-ul a fost anulat în 2019. Modelele Hailey Bieber, Emily Ratajkowski, Paloma Elsesser, Sui He și Adut Akech sunt, de asemenea, protagonistele noii campanii, purtând colecția, care va fi lansată joi, dar care este disponibilă acum pentru membrii programului de loialitate al brandului, în reclamele sexy ale retailerului, care au fost realizate de fotograful Mikael Jansson.
Potrivit brandului, sutienul „dispune de o tehnologie de ridicare și modelare, prima de acest fel, care este personalizată pentru a îmbunătăți forma naturală a purtătoarei' și include bretele convertibile și un model de dantelă „care dispare sub haine'. Pe lângă faptul că vor apărea în noile reclame sexy, Victorias Secret a anunțat că „anumite talente din campanie' vor participa și la Victorias Secret World Tour, spectacolul de modă regândit al brandului.
Adriana Lima a avut ultima prezentare în 2018
În 2018, în ceea ce avea să fie ultima prezentare de modă Victorias Secret (cel puțin, în forma pe care o știam), brandul a organizat o despărțire dramatică pentru Adriana Lima, care își anunțase retragerea, după aproape două decenii. A fost un show lacrimogen și emoționant și, pentru modelul brazilian, a părut ca un final.
„La momentul respectiv, am crezut că aceea a fost ultima mea defilare pentru Victorias Secret. A fost o zi foarte emoționantă. Nu doar o zi, ci un an, pentru că știam că va veni. Întotdeauna am fost foarte conectată și am iubit întotdeauna brandul. Pentru mine, a fost dincolo de o relație de muncă: Am simțit că fac parte din familia mea și din viața mea.', a spus Adriana Lima pentru Fashionista.
Victorias Secret a renunțat la casting-urile cu modele foarte slabe în 2018, deoarece compania s-a angajat într-o misiune de a face brandul mai incluziv. Cu toate acestea, vânzările globale au scăzut în ultimii doi ani, iar compania a pierdut dominația pieței în favoarea rivalilor Aerie, a ultra-inclusivului Savage X Fenty al Rihannei și a Skims al lui Kim Kardashian, care a fost evaluat recent la o sumă impresionantă de 4 miliarde de dolari.
În ciuda faptului că a fost criticată din cauza imaginii sale de brand foarte specifice, Victorias Secret și-a păstrat primul loc în topul brandurilor de lenjerie intimă în 2022, potrivit firmei de analiză a consumatorilor Brandessence Market Research.
Citește și:
Victoria Răileanu s-a căsătorit. Cum arată superba rochie purtată de actriță în ziua cea mare
FOTO: Instagram, Arhiva ELLE