Meghan Markle și Prințul Harry revin pe Netflix. Ce seriale vor lansa Ducii de Sussex

Meghan Markle și Prințul Harry pregătesc două seriale pentru platforma de streaming Netflix.

Meghan Markle și Prințul Harry revin pe Netflix. Ce seriale vor lansa Ducii de Sussex

Meghan Markle și Prințul Harry revin pe Netflix. Archewell Productions, compania Ducilor de Sussex, a dezvăluit recent că două noi seriale de non-ficțiune se află în „primele etape” de producție.

Primul dintre acestea va „celebra bucuriile gătitului și grădinăritului, ale divertismentului și ale prieteniei”. Show-ul va fi regizat de Michael Steed, care a lucrat la Anthony Bourdain: Parts Unknown, Meghan Markle va fi producătoarea executivă, iar Leah Hariton, care a lucrat la producția emisiunii culinare Selena + Chef de pe HBO, va fi showrunner-ul.

Potrivit People, cel de-al doilea serial va „oferi telespectatorilor un acces fără precedent la lumea poloului profesionist”, un sport pe care Prințul Harry îl practică de zeci de ani.

„Serialul va dezvălui și latura aspră și pasională a sportului, surprinzând jucătorii și toate eforturile necesare pentru a concura la cel mai înalt nivel,” se arată într-un comunicat de presă.

Ducele și Ducesa de Sussex vor fi producătorii executivi ai proiectului, în timp ce Miloš Balać va ocupa rolul de showrunner. Titlurile și datele de lansare pentru cele două show-uri vor fi anunțate în lunile următoare.

Prințul Harry și Meghan Markle au semnat în septembrie 2020 un acord pe mai mulți ani cu Netflix. În baza acestui contract, compania lor de producție, Archewell Productions, trebuie să realizeze documentare, lungmetraje, reality show-uri și programe pentru copii în exclusivitate pentru platforma de streaming. La vremea respectivă, surse citate de presa de peste ocean susțineau că acest parteneriat ar putea valora chiar și 150 de milioane de dolari.

Pe lângă contractul cu Netflix, Meghan Markle a lansat recent o nouă afacere. Cel mai recent proiect al Ducesei de Sussex se numește American Riviera Orchard și pare a fi un brand de lifestyle. Numele companiei ar veni de la Santa Barbara, orașul californian în care Meghan locuiește cu Prințul Harry și cu cei doi copii ai lor, Prințul Archie și Prințesa Lilibet. Potrivit Travel & Leisure, Santa Barbara este cunoscută sub numele de Riviera americană „datorită climei sale temperate și peisajelor luxuriante, precum și a culturii sale robuste în materie de gastronomie și vinuri.”

Site-ul și pagina de Instagram ale brand-ului au fost lansate recent. „De Meghan, Ducesă de Sussex. Înființat în 2024”, se arată în biografia paginii de Instagram. De asemenea, a fost postat și primul Instagram Story, în care o putem vedea pe Meghan Markle culegând flori și gătind într-o bucătărie pe melodia „I Wish You Love.”

Lansarea marchează prima activitate publică a Ducilor de Sussex pe rețelele de socializare din 2020, când au anunțat că nu vor mai fi membri activi ai familiei regale. După ce Meghan Markle și Prințul Harry s-au căsătorit în 2018, știri despre activitatea lor regală au apărut pe conturile @KensingtonRoyal, unde erau prezentate și informații despre Prințul William și Kate Middleton. În 2019, cei doi au lansat o pagină de Instagram separată, @SussexRoyal. În ceea ce o privește pe Meghan Markle, aceasta și-a închis conturile personale de social media, inclusiv pagina de Instagram cu trei milioane de urmăritori și blogul The Tig, după ce s-a logodit cu Prințul Harry.

Potrivit People, American Riviera Orchard își dorește să vândă o gamă variată de produse, de la cosmetice, decorațiuni pentru casă, papetărie, lenjerie de pat, aparate de bucătărie, condimente, echipamente de yoga, de grădinărit și până la accesorii pentru animale de companie sau produse alimentare.

Citește și:
Motivul pentru care Prințul William nu a fost alături de Kate Middleton atunci când a dezvăluit că a fost diagnosticată cu cancer

Foto: Arhiva ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din people