Meghan Markle a fost editorul numărului de septembrie 2019 al revistei Vogue din Marea Britanie, lucru primit cu mare bucurie de fanii ei și de cititorii revistei.
Numărul de septembrie 2019 al revistei British Vogue a avut-o pe Meghan Markle în postura de guest editor. „Numărul de septembrie al publicației se intitulează Forces of Change, iar pentru copertă, ducesa a făcut o selecție a femeilor din diverse domenii, care au avut un impact și luptă în continuare pentru egalitate, bunătate, justiție și libertate în gândire”, este mesajul atașat în postarea făcută atunci pe contul de Instagram al Ducilor de Sussex. Printre femeile selectate se află și un spațiu liber, o oglindă, astfel încât, atunci când este ținută în mână, chipul persoanei se reflectă și aduce un sentiment de apartenență la colectiv.
Cu toate acestea, decizia ei cu privire la cum a arătat coperta revistei a dat naștere la controverse, fanii evidențiind asemănările cu copera cărții bestseller „The Game Changers”, a autoarelor de origine australiană Samantha Brett și Steph Adams.
Un lucru important de precizat este faptul că Meghan Markle a contribuit în 2016 la realizarea acestei cărți, iar cele două autoare au precizat pentru Fox News că sunt „măgulite” de asemănările dintre cele două coperți, însă și „dezamăgite”.
„Este evident un lucru foarte măgulitor, înseamnă că i-a plăcut conceputul nostru. O iubesc pe Meghan și sunt un fan al el, însă este și un pic dezamăgitor”, a declarat Samantha Brett. Iar în ceea ce privește asemănările dintre cele două coperți, poți vedea și tu imaginile mai jos.
„Însă eu susțin orice proiect care vrea să omagieze femeile și să le facă să se simtă mai puternice. Cartea noastră a fost lansată în scopuri caritabile, sper că și ei vor decide să facă același lucru”, a mai precizat Brett.
„Ducesa de Sussex este o persoană pe care o admirăm și o respectăm”, a declarat și Steph Adams. „Ne place faptul că are idei de schimbare, idei pozitive, și că vorbește despre preobleme precum diversitate și bunătate. Însă nu ar fi fost un mesaj mai puternic dacă ar fi creat propria ei carte, ar fi intervievat femei și ar fi donat bani în scopuri caritabile?”
Foto: Profimedia