Fanii lui Meghan Markle cred ca aceasta și-ar fi modificat inelul de logodnă.
Cele mai recente imagini cu Meghan Markle au declanșat o întreagă dezbatere în mediul online. Ducesa de Sussex a pozat recent pentru organizația caritabilă a prietenei sale apropiate, Kelly Zajfen, Alliance of Moms, iar fanii au remarcat că inelul de logodnă al acesteia arăta diferit. Mai mulți internauți au scris pe platforma X că Meghan Meghan ar fi schimbat piatra inelului cu un diamant mai mare.
„Mi se pare mie sau inelul de logodnă al lui #MeghanMarkle și-a dublat dimensiunea?”, a scris o persoană pe X. „Am tot spus că și-a scos verigheta pentru a schimba încet dimensiunea diamantului. Nu era suficient de mare pentru ea”, a mai declarat altcineva pe rețeaua de socializare.
Cu toate acestea, mulți fani au sărit în apărarea Ducesei, spunând că aceasta nu și-a schimbat inelul.
„Mie mi se pare la fel. E de la lumină și poartă și alte inele', a scris o persoană pe X. „O mulțime de femei își modernizează diamantele. Asta nu este o noutate”, a adăugat un al doilea fan.
Expertul în bijuterii Maxwell Stone, de la Steven Stone Jewelers, a declarat pentru Page Six Style că este „aproape imposibil să se distingă vreo schimbare din fotografia disponibilă”.
„Ar putea fi de la lumină sau, deoarece Meghan nu a purtat inelul la fel de frecvent în ultimele luni, ar putea să iasă mai mult în evidență atunci când îl poartă”, a concluzionat Stone.
Cu toate acestea, Meghan Markle și-a îmbunătățit inelul de-a lungul anilor, aceasta înlocuind în 2019 banda de aur originală a inelului cu o bandă subțire.
În plus, în octombrie 2023, Meghan Markle a fost surprinsă la Jocurile Invictus fără inelul de logodnă cu care Prințul Harry a cerut-o în căsătorie. Publicația PEOPLE a scris la momentul respectiv că bijuteria lui Meghan ar fi fost în revizie, deoarece o montură s-a desprins.
Prințul Harry a conceput inelul cu ajutorul firmei Cleave & Company (bijutierul regretatei Regine Elisabeta a II-a). Piesa personalizată are un diamant central mare, tăiat în formă pătrată, provenit din Botswana – unde Meghan și Harry au petrecut timp împreună la începutul relației lor – precum și două pietre laterale din colecția de bijuterii a Prințesei Diana.
Luna trecută, Markle și-a lansat o nouă afacere. Cel mai recent proiect al Ducesei de Sussex se numește American Riviera Orchard și este un brand de lifestyle. Numele companiei ar veni de la Santa Barbara, orașul californian în care Meghan locuiește cu Prințul Harry și cu cei doi copii ai lor, Prințul Archie, în vârstă de patru ani, și Prințesa Lilibet, în vârstă de doi ani. Potrivit Travel & Leisure, Santa Barbara este cunoscută sub numele de Riviera americană „datorită climei sale temperate și peisajelor luxuriante, precum și a culturii sale robuste în materie de gastronomie și vinuri.”
Potrivit People, American Riviera Orchard își dorește să vândă o gamă variată de produse, de la cosmetice, decorațiuni pentru casă, papetărie, lenjerie de pat, aparate de bucătărie, condimente, echipamente de yoga, de grădinărit și până la accesorii pentru animale de companie sau produse alimentare.
Foto: Arhiva ELLE