Meghan Markle a revenit pe Instagram! Ce afacere a lansat Ducesa de Sussex

Meghan Markle a revenit pe Instagram cu un nou proiect.

Meghan Markle a revenit pe Instagram cu o nouă afacere. Cel mai recent proiect al Ducesei de Sussex se numește American Riviera Orchard și pare a fi un brand de lifestyle. Numele companiei ar veni de la Santa Barbara, orașul californian în care Meghan locuiește cu Prințul Harry și cu cei doi copii ai lor, Prințul Archie, în vârstă de patru ani, și Prințesa Lilibet, în vârstă de doi ani. Potrivit Travel & Leisure, Santa Barbara este cunoscută sub numele de Riviera americană „datorită climei sale temperate și peisajelor luxuriante, precum și a culturii sale robuste în materie de gastronomie și vinuri'.


Site-ul și pagina de Instagram ale brand-ului au fost lansate recent. „De Meghan, Ducesă de Sussex. Înființat în 2024', se arată în biografia paginii de Instagram. De asemenea, a fost postat și primul Instagram Story, în care o putem vedea pe Meghan Markle culegând flori și gătind într-o bucătărie pe melodia „I Wish You Love'.

Foto: Instagram

Foto: Instagram

Potrivit People, o cerere de înregistrare a mărcii comerciale, în prezent în curs de examinare, pentru American Riviera Orchard arată că brand-ul intenționează să vândă veselă, băuturi, accesorii pentru bucătărie, cărți de bucate și diverve alimente, precum jeleuri, gemuri, marmeladă sau produse tartinabile.

Tot People mai anunță că American Riviera Orchard ar fi un proiect similar cu The Tig, blogul de lifestyle pe care Meghan Markle l-a avut din 2014 până în 2017. Ducesa de Sussex și-a folosit platforma pentru a împărtăși cu fanii ei descoperirile sale în materie de mâncare și călătorii.

Lansarea marchează prima activitate publică a Ducilor de Sussex pe rețelele de socializare din 2020, când au anunțat că nu vor mai fi membri activi ai familiei regale. După ce Meghan și Prințul Harry s-au căsătorit în 2018, știri despre activitatea lor regală au apărut pe conturile @KensingtonRoyal, unde erau prezentate și informații despre Prințul William și Kate Middleton. În 2019, cei doi au lansat o pagină de Instagram separată, @SussexRoyal. În ceea ce o privește pe Meghan Markle, aceasta și-a închis conturile personale de social media, inclusiv pagina de Instagram cu trei milioane de urmăritori și blogul The Tig, după ce s-a logodit cu Prințul Harry.


Într-un interviu oferit publicației The Cut în 2022, Ducesa de Sussex a declarat că rețelele sociale ale familiei regale au venit la pachet cu o serie de reguli stricte.

„Există literalmente o structură prin care, dacă vrei să publici fotografii ale copilului tău, ca membru al familiei, trebuie mai întâi să le dai la Royal Rota', a spus Meghan Markle, referindu-se la grupul de presă din Marea Britanie. Aceasta s-a întrebat apoi de ce ar trebui să facă publice fotografii ale copilului ei în mass-media înainte de a le putea „împărtăși cu oamenii care îmi iubesc copilul?'.


În 2020, Meghan Markle a mărturisit că preferă să stea departe de social media.

„Pentru propria mea autoconservare, nu am mai fost pe social media de foarte mult timp', a spus ea la Fortune Most Powerful Women Next Gen Summit din 2020. „Am făcut o alegere personală de a nu avea niciun cont, așa că nu știu ce este acolo și, în multe feluri, acest lucru este util pentru mine.'

Citește și:
Kate Middleton, prima reacție în urma fotografiei de familie care a stârnit controverse: „Experimentez ocazional’

Foto: Profimedia

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
 
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din people