Meghan Markle a lansat primul produs al noului său brand, American Riviera Orchard.
Meghan Markle a lansat primul produs din noua sa afacere American Riviera Orchard, în timp ce a trimis la 50 de influenceri un borcan de gem de căpșuni. Creatoarea de modă Tracy Robbins și vedeta argentiniană Delfina Balquier se numără printre cei care au postat o imagine cu produsul pe Instagram Stories.
Tracy Robbins și soțul ei, patronul Paramount, Brian Robbins, sunt prieteni cu Ducii de Sussex și i-au invitat la premiera filmului Bob Marley în Jamaica, în ianuarie. Cuplul este, de asemenea, prieten cu Balquier, care este căsătorită cu prietenul Prințului Harry, Nacho Figueras, pe care l-au văzut la un meci de polo pentru strângere de fonduri în Florida vinerea trecută.
Robbins a postat o fotografie cu produsul, care avea logo-ul American Riviera Orchard și „Montecito” dedesubt – fiind zona celebrităților din California, unde Harry și Meghan locuiesc într-un conac de 12 milioane de lire sterline. Eticheta avea, de asemenea, cuvintele „17 din 50″: „@AmericanRivieraOrchard micul dejun, prânzul și cina tocmai au devenit un pic mai dulci. Vă mulțumesc pentru coșul delicios! Îmi place mult această dulceață, așa că nu sunt sigură că o voi împărți cu cineva. @AmericanRivieraOrchard Mulțumesc, M! #MontecitoGoodness #AmericanRivieraOrchard”.
Balquier a postat o imagine similară pe Instagramul ei, spunând: „Gemul de căpșuni mă face fericită. Și îmi place gemul tău, @AmericanRivieraOrchard”. Pe eticheta ei scria: „10 din 50”. Postarea arăta, de asemenea, o parte din dulceață întinsă pe o bucată de pâine.
Ducesa și-a lansat noua afacere pe 14 martie cu un teaser pe Instagram. Un videoclip în stil vintage în care Meghan gătește și aranjează hortensii și trandafiri albi a fost postat pe noul cont de Instagram al American Riviera Orchard. Scurtul videoclip a fost pus pe melodia I Wish You Love a lui Nancy Wilson și se încheie cu logo-ul brandului scris cu litere fine aurii deasupra cuvântului „Montecito”.
Informații limitate au fost publicate despre American Riviera Orchard, dar o cerere de înregistrare a mărcii comerciale depusă la 2 februarie anul acesta arată că societatea dorește să ofere cărți de rețete descărcabile și tipărite, fețe de masă, textile și gemuri și marmeladă, potrivit site-ului web al Oficiului pentru brevete și mărci comerciale din Statele Unite. Contul avea 100.000 de urmăritori la doar trei ore de la prima sa postare – o cifră care a ajuns acum la 592.000.
Săptămâna trecută, un sondaj DailyMail.com/TIPP a arătat că 68% dintre americani nu sunt interesați de livada American Riviera. Mai puțin de o cincime dintre respondenți s-au declarat interesați de gamă, în timp ce 14 la sută au spus că nu sunt siguri. Meghan speră să vândă cu American Riviera Orchard produse de la semințe pentru păsări la tratamente pentru animale de companie și de la foarfeci de grădinărit la inele pentru șervețele. Ea a enumerat o serie de articole în documentele trimise la Oficiul pentru Brevete și Mărci din SUA, incluzând și săpunuri de baie, perdele și pături de yoga.
Meghan Markle și Prințul Harry revin pe Netflix. Archewell Productions, compania Ducilor de Sussex, a dezvăluit recent că două noi seriale de non-ficțiune se află în „primele etape” de producție.
foto: Arhiva ELLE