Liv Tyler, Candice Swanepoel si Coco Rocha au realizat alaturi de copii lor un pictorial adorabil, pentru a sustine mamele din intreaga lume.
Liv Tyler, Candice Swanepoel si Coco Rocha au realizat in colaborare cu brandul Gap si asociatia Every Mother Counts o noua campanie prin care celebreaza bucuria de a fi mama. La aceasta campanie au participat si Jurnee Smollett-Bell, Ali si Cass Bird.
Campania numita „Mama Said” este co-produsa de Liv Tyler, aceasta ocupandu-se si de sunet. La pictorialul realizat au participat si copiii vedetelor. Liv a venit alaturi de Sailor, in varsta de 2 ani si Lula, in varsta de doua luni: „Crescand in America, Gap este o parte importanta din viata ta si am considerat ca este un lucru special sa fac un proiect care include mamele, copiii si Every Mother Counts”.
Supermodelul Coco Rocha a pozat alaturi de fetita ei, Ioni, spunand ca nu s-a simtit niciodata atat de puternica ca in momentul in care a adus-o pe lume pe acesta. „Sa fiu mama este de departe cea mai uimitoare si frumoasa experienta pe care am trait-o vreodata”.
Alaturi de ele a pozat si modelul Victoria’s Secret, Candice Swanepoel, impreuna cu fiul ei in varsa de sase luni, Anacã. „A fi mama este atat de diferit pentru fiecare femeie. Este calatoria ta unica si iubesc faptul ca pot sa impartasesc experienta mea ca mama in acest proiect”, a declarat aceasta.
Campania realizata pentru a sprijini Every Mother Counts, o organizatie nonprofit, este dedicata imbunatarii ingrijirii materne. Totodata, prin strangerea fondurilor si a atentiei in intreaga lume, se doreste acordarea sansei unei nasteri fara pericole femeilor din intreaga lume.
Foto: Instagram