Lana Del Rey este cea mai recentă celebritate care a strălucit în pozele făcute pentru SKIMS, brandul lui Kim Kardashian. Artista în vârstă de 38 de ani este imaginea noii colecții de Valentines Day a brandului, care va fi lansată pe 23 ianuarie.
Lana Del Rey, imagini inedite din noua campanie SKIMS
Fanii au avut parte de imagini inedite cu Lana Del Rey în ținute provocatoare, într-o serie de fotografii postate pe Instagram. Artista a purtat un body din satin albastru și dantelă, în timp ce a pozat seducător în interiorul unei inimi gigantice, cu mâinile îmbrăcate în mănuși și cu un duo de fundițe asortate în păr. Cântăreața își îmbrățișează latura romantică și retro în timp ce pozează într-o serie de look-uri din dantelă în cadrul ședinței foto.
Apoi, Lana Del Rey a îmbracat topul roz dantelat al mărcii și mănușile din satin, în timp ce se ghemuiește în fața unui buchet de flori albe în formă de inimă. Într-o altă ipostază, artista poartă un top roz, în timp ce se relaxează într-o pătură roșie, cu o fundiță de satin în păr și mănuși lucioase care îi acoperă brațele.
Într-o altă ținută, ea uimește într-o cămașă de noapte neagră mătăsoasă, împodobită cu dantelă și cu un voal asortat fixat pe păr.
Colecția Valentines, care cuprinde lenjerie intimă, lenjerie de noapte și un „kit de joacă', va fi disponibilă la sfârșitul acestei luni, cu prețuri cuprinse între 16 și 126 de dolari. În timp ce Kim Kardashian a avut multe celebrități care au pozat pentru linia ei de lenjerie intimă, Lana Del Rey trebuie să fi fost deosebit de specială, având în vedere cât de mult o admiră pe cântăreață.
Kim este o mare fană a melodiei Young and Beautiful a Lanei Del Rel, iar piesa a fost interpretată de o trupă atunci când fostul ei soț, Kanye West, a cerut-o în căsătorie în 2013. Artista a cântat chiar și nunta lor.
Artista s-a declarat un fan al brand-ului
Vorbind cu Vogue, Lana Del Rey a dezvăluit că ședința foto cu SKIMS a apărut după ce a întrebat despre obținerea rochiilor Swarovski epuizate pe care brandul le vindea. De aici și până la a colabora cu brandul a mai fost un singur pas..
„A fost un fel de coincidență mișto. De fapt, am întrebat o prietenă comună, Tracey Cunningham, dacă există vreo modalitate de a obține una dintre rochiile Swarovski de la Skims care se vânduseră; În același timp, prietena ei Tracy Romulus m-a întrebat dacă aș fi interesată să fac o campanie. Așa că totul s-a întâmplat exact în același minut, ceea ce l-am luat ca pe un semn serendipitous. Și am spus: ‘Da, absolut. Nu am ezitat cu adevărat. Eu și prietenele mele eram destul de entuziasmate, de fapt'.
Ea a descris, de asemenea, dragostea ei pentru hainele făcute de Kim: „Ei bine, în primul rând, îmi place cât de bine îi merge. Și, în al doilea rând, eu port haine basic în majoritatea zilelor; îmi place să port pijamale mici, sau body-uri cu un tricou mare. Sunt mereu curioasă să văd ce vor face; este un brand în continuă evoluție. A început ca un fel de marcă de nișă și simt că a crescut și acum sora mea și cea mai bună prietenă a mea, Margaret, îl poartă. Dintr-o dată ești de genul: ‘Oh, și tu porți Skims și apari în aceeași ținută în timp ce îți iei o cafea. Este foarte drăguț.'
Citește și:
Sophie Turner, gest neașteptat în cadrul procesului cu fostul său soț, Joe Jonas
Foto: Profimedia