Are numai 3 ani, însă Prințesa Charlotte este deja una dintre cele mai influente persoane din lume.
Potrivit unui raport efectuat de firma de consultanță financiară Brand Finance Group, influența Prințesei Charlotte asupra economiei britanice este estimată la aproximativ 4,3 miliarde de dolari.
Este de remarcat faptul că suma o depășește cu mult pe cea la care este evaluată influența fratelui său mai mare, Prințul George – 3,2 miliarde de dolari.
„Aceste numere sunt estimări ale sumelor pe care copiii din familia regală le-ar putea aduce economiei britanice pe parcursul vieții lor, presupunând că vor avea în continuare același efect pozitiv”, a declarat purtătorul de cuvânt al companiei Brand Finance Group.
În ceea ce privește influența micului Prinț Louis, se preconizează suma de 67 milioane de dolari pentru primul său an de viață.
Copiii din familiile regale au un impact pozitiv asupra vânzărilor anumitor branduri vestimentare sau de jucării atunci când sunt văzuți purtându-le. De fapt, este același efect pe care îl are și mama lor, Ducesa de Cambridge – tot ce aceasta poartă și atinge se transformă în aur!
În plus, influența acestora se răsfrânge și asupra turismului. Mulți turiști vin în Londra cu speranța că vor avea cumva ocazia să îi zărească pe George și Charlotte la Palatul Buckingham împreună cu părinții lor.
Încă de la naștere, Prințesa Charlotte a avut o puternică influență asupra modei. La numai câteva ore de la naștere, mama ei a părăsit spitalul ținând-o în brațe, într-un șal alb. Brandul care a realizat acel șal, G.H. Hurt & Sons, a precizat că numai în ziua respectivă 100.000. de persoane au vizitat site-ul și încă mai au venituri de pe urma vânzărilor acelui șal.
Foto: Hepta