Kris, mama lui Kylie Jenner a dezvaluit intr-un interviu ca firma fiicei sale, Kylie Cosmetics, a realizat vanzari de 420 de milioane de dolari, de la lansarea oficiala de acum 18 luni.
Kylie a conceput prima oara kit-urile cu rujuri ce ii poarta numele in 2015, ca pe un produs de test inainte de a-si deschide oficial compania de productie.
Se estimeaza ca firma Kylie Cosmetics va strange 386 de milioane de dolari in 2017 – o crestere cu 25% fata de anul trecut. Numarul este impresionant, dar in comparatie cu alte branduri de frumusete, traiectoria de crestere a afacerii lui Kylie este in crestere.
Cred ca oamenii au fost surprinsi de faptul ca produsele sunt atat de reusite, tinand cont ca nu m-am gandit ca se va transforma intr-un business atat de mare. O data ce oamenii au incercat produsele, au fost convinsi ca sunt bune’, a declarat tanara.
Citeste si:
Blake Lively poarta o pereche de jeans pe care o poti avea si tu
Text: Georgiana Ciocan
Foto: Arhiva Revistei ELLE