Platforma Snap Inc. și-a pierdut din strălucire, cel puțin așa sustine un social-media influencer din clanul Kardashian-Jenner.
Joi, procentele Snapchat au scăzut cu 6,1 %, iar compania a pierdut 1.3 miliarde de dolari din valoarea pe piață, din cauza unui tweet postat de Kylie Jenner în care aceasta susține că nu mai deschide aplicația.
Nu se știe dacă este din cauza faptului că a devenit mamă și este foarte ocupată sau pentru că aplicația are un nou design acum. Indiferent de motiv, după ce Kylie a postat acest lucru, 24.5 milioane de urmăritori ai vedetei au avut replici similare.
Analiștii de pe Wall Street au sesizat că utilizatorii aplicației și-au pierdut din interes, mai ales după ce aplicației i-a fost făcut cel mai recent update.
În timp ce aplicația este criticată, directorul executiv Evan Spiegel poate deveni cel mai bine plătit director din SUA. După oferta publică inițială a companiei din luna martie a anului trecut, Spiegel urmează să primească 636.6 millioane de dolari în anul 2020.
Când cineva atât de faimos precum Kylie Jenner promovează un anumit produs, vânzările acelei companii cresc instant. Însă atunci când Kylie Jenner anunță că nu mai folosește acel produs, compania respectivă ar trebui să își facă o nouă strategie pentru a reveni pe piață, pentru că e posibil să piardă foarte mulți bani.
Snapchat a învățat pe propria piele ce înseamnă ca Jenner, cunoscută ca regina Snapchat-ului să confirme că nu mai folosește aplicația.
„Deci mai folosește cineva Snapchat? Sau doar eu am renunțat… oh este atât de trist', a scris vedeta pe Twitter.
Rezultatul? Snapchat a pierdut mai bine de un milliard de dolari după un singur mesaj al lui Kylie pe Twitter. Iar Jenner se concentrează acum mai mult pe Twitter și Instagram Stories.
Chiar dacă Kylie a provocat un mare dezavantaj companiei Snapchat, aceasta a încheiat seria de postări spunând că totuși aplicația a fost prima sa iubire'.
Text: Andreea Pacioras
Foto: Hepta