Kanye West a uimit pe toată lumea după ce a plătit 7 milioane de dolari pentru a-și difuza reclama filmată cu telefonul în timpul Super Bowl.
Kanye West s-a bucurat de o altfel de atenție duminică seara, după ce a cheltuit 7 milioane de dolari din banii săi pentru a distribui un videoclip făcut în casă în timpul Super Bowl. Rapperul a fost prezent la Allegiant Stadium din Las Vegas, unde Kansas City Chiefs a triumfat în fața lui San Francisco 49ers și a obținut al treilea titlu în cinci ani.
Dacă masca bizară cu crucifix proiectată de Alexander McQueen și purtată de West nu atrăsese deja destulă atenție, spotul publicitar cu buget zero filmat pentru promovarea noii sale campanii de merchandising a făcut-o cu siguranță.
Clipul de 25 de secunde, filmat cu un telefon mobil, îl găsește pe West, cu vocea sa afectată de proteza de titan nou montată, îndemnându-i pe spectatori să viziteze site-ul său Yeezy, în timp ce călătorește pe bancheta din spate a unei mașini.
Kanye West and Yeezy made $19.3M yesterday after lowering prices to $20 and airing a $7 Million Dollar Super Bowl commercial that he filmed off his phone! pic.twitter.com/WOhLX6WtqV
— WORLDSTARHIPHOP (@WORLDSTAR) February 12, 2024
„Din moment ce am cheltuit toți banii pe spotul publicitar, de fapt nu am cheltuit niciun ban pe spotul propriu-zis”, recunoaște el, înainte de a-i îndemna pe telespectatori să viziteze site-ul său Yeezy.
Kanye West starred in his own Super Bowl commercial that he filmed off his phone, promoting his new Yeezy Pods.
— No Jumper (@nojumper) February 12, 2024
A 30-second ad slot during the game reportedly cost $7 million.
pic.twitter.com/6UdJgv8cFz
Mărci precum Dunkin’ Donuts, Mountain Dew, Uber Eats și Oreo au cheltuit în medie 7 milioane de dolari fiecare pentru a-și asigura un spot publicitar în timpul Super Bowl de duminică seara, urmărit de 114 milioane de oameni din întreaga lume. Dar în timp ce bizarul adaos al lui West la programul TV a fost în contradicție cu reclamele cu buget mare, difuzate duminică, unii fani au susținut că a fost o lovitură de geniu de marketing.
Pe X, fostul Twitter, un telespectator impresionat a scris: „Geniul care este Kanye West. A pus o reclamă la Super Bowl care va fi în trend dincolo de Super Bowl”. Un al doilea a adăugat: „Cea mai bună reclamă pentru Super Bowl care există”. În timp ce un al treilea a recunoscut: „Nu m-am uitat la Superbowl, dar am văzut această reclamă de 3 ori. Destul de genial din partea ta”. Un al patrulea a scris: „Reclama lui Ye la #Superbowl este cea mai tare reclamă Ye din toate timpurile”.
Anunțul a părut a fi o strategie inteligentă de marketing după ce West, care și-a schimbat numele în Ye, și-a retras ultimul album, Vultures 1, de pe platformele de streaming și i-a modificat coperta. Reclama de duminică i-a determinat pe fani să viziteze site-ul său, unde pot fi cumpărate produse legate de noul album. Albumul a revenit pe platformele de streaming luni dimineață.
West a pășit pe „teritoriu minat” când a ajuns duminică la Super Bowl, unde au fost prezente Taylor Swift și fosta soție Kim Kardashian. Rapperul a fost complet deghizat în timp ce se îndrepta spre marele meci de mână cu soția sa Bianca Censori. El a purtat o mască cu crucifix de Alexander McQueen, o jachetă de piele neagră și pantaloni din piele lucioasă, în timp ce Bianca a purtat o jachetă și un accesoriu lucios cu glugă.
Masca designerului a fost așezată confortabil peste acoperământul capului său și a fost purtată, probabil, în semn de omagiu pentru regretatul designer, care a murit la 11 februarie 2010.
foto: Arhiva ELLE