Deși a declarat în nenumărate rânduri că nu consumă alcool, Jennifer Lopez și-a lansat un brand de cocktailuri.
În urmă cu câteva luni, Jennifer Lopez si-a lansat propriul brand de băuturi alcoolice. Compania se numește Delola și potrivit artistei în vârstă de 53 de ani, numele nu este deloc ales întâmplător. Aceasta a dezvăluit că Lola Lopez este alter ego-ul său, partea „jucăușă și lipsită de griji” a personalității sale.
„Mi-am dat seama cât de important este să te bucuri de viață”, a spus Jennifer Lopez într-un clip video de promovare a brand-ului, pe care l-a postat pe contul său de Instagram.
„Îmi place să mă distrez și să mă relaxez cu prietenii. Dar nu am găsit niciodată o băutură care să fie potrivită pentru mine. Am căutat ceva de care să mă pot bucura, care să se potrivească modului atent în care îmi trăiesc viața. Când nu l-am găsit, am decis să creez Delola”, a mai spus soția lui Ben Affleck.
Cum Jennifer Lopez a declarat în nenumărate rânduri că nu obișnuiește să consume alcool, lansarea noii afaceri nu a fost deloc primită bine de către fanii săi, mulți acuzând-o că a luat această decizie doar pentru a se îmbogăți.
Săptămâna aceasta, J.Lo a răspuns celor care au criticat-o, transmițându-le că, deși pentru multă vreme nu a consumat alcool, acum se bucură din când în când de un cocktail.
„Știți ce, știu că mulți oameni au spus: „Oh, ea nici măcar nu bea, de ce a lansat un brand de cocktailuri?.” Și ca să vă spun adevărul, pentru o lungă perioadă nu am băut”, a spus Lopez, în vârstă de 53 de ani.
„După cum veți vedea din mai multe fotografii cu mine, în ultimii 10, poate 15 ani, am băut câte un cocktail ocazional. Mă bucur de un cocktail ocazional. Beau în mod responsabil, nu beau ca să mă fac pulbere. Beau pentru a fi sociabilă, pentru a mă distra și a mă relaxa, dar întotdeauna o fac într-un mod responsabil”, a precizat artista.
Aceasta a mai adăugat și că de-a lungul timpului nu a reușit să găsească o băutură care să îi placă cu adevărat, iar acesta a fost motivul pentru care a creat Delola.
„Trebuie să vă spun, am încercat o mulțime de lucruri diferite, de cocktailuri. La un moment dat, îmi plăcea cocktailul White Russians, îmi plăcea rosé-ul, dar nu am găsit niciodată ceva care să îmi placă cu adevărat, la modul: „OK, asta îmi place, asta îmi place să beau când beau ceva.” Așa că, la fel ca toate lucrurile din viața mea, am făcut-o eu însămi. Am creat Delola”, a explicat Lopez, care a adăugat și că brand-ul se potrivește stilului său de viață, având „mai puține calorii”, „arome naturale” și fiind fără gluten.
Lopez a mărturisit și că a început să lucreze la acest proiect încă din 2020, alături de partenerii săi, Ken Austin și Jenna Fagnan, dar și de managerul ei, Benny Medina.
„Am început această călătorie în urmă cu doi ani și sunt atât de entuziasmată să împărtășesc în sfârșit Delola cu lumea întreagă.”
Potrivit brand-ului, Delola oferă „cocktailuri artizanale premium pe bază de băuturi spirtoase, pline de arome, care sunt realizate din plante naturale, nu conțin gluten și sunt mai puțin calorice decât cocktailurile tradiționale.”
Foto: Hepta