Jennifer Lopez și-a lansat un brand de băuturi alcoolice.
Deși a declarat în nenumărate rânduri că nu consumă alcool sau că dacă o face se rezumă întotdeauna la o cantitate extrem de mică, Jennifer Lopez își lansează acum propriul brand de băuturi alcoolice. Compania se numește Delola, și potrivit artistei în vârstă de 53 de ani, numele nu este deloc ales întâmplător. Aceasta a dezvăluit că Lola Lopez este alter ego-ul său, partea „jucăușă și lipsită de griji” a personalității sale.
„Mi-am dat seama cât de important este să te bucuri de viață”, a spus Jennifer Lopez într-un clip video de promovare a brand-ului pe care l-a postat pe contul său de Instagram.
„Îmi place să mă distrez și să mă relaxez cu prietenii. Dar nu am găsit niciodată o băutură care să fie potrivită pentru mine. Am căutat ceva de care să mă pot bucura, care să se potrivească modului atent în care îmi trăiesc viața. Când nu l-am găsit, am decis să creez Delola”, a mai spus soția lui Ben Affleck.
Artista a mai precizat și că și-a dorit să creeze o băutură cu „ingrediente mai bune, cu un gust mai bun, și cu mai puține calorii decât cocktailurile tradiționale. Ceva ușor, distractiv, proaspăt și delicios. Știam că dacă eu căutam, și alții căutau.”
Lopez a mărturisit și că a început să lucreze la acest proiect încă din 2020, alături de partenerii săi, Ken Austin și Jenna Fagnan, dar și de managerul ei, Benny Medina.
„Am început această călătorie în urmă cu doi ani și sunt atât de entuziasmată să împărtășesc în sfârșit Delola cu lumea întreagă.”
Potrivit brand-ului, Delola oferă „cocktailuri artizanale premium pe bază de băuturi spirtoase, pline de arome, care sunt realizate din plante naturale, nu conțin gluten și sunt mai puțin calorice decât cocktailurile tradiționale.”
Băuturile vin momentan în trei variante – BELLA BERRY SPRITZ, PALOMA ROSA SPRITZ – și LORANGE SPRITZ – și vor fi disponibile în magazinele de specialitate, în restaurantele și barurile din Statele Unite ale Americii.
Foto: Arhiva ELLE