Jennifer Lopez a fost o apariție de neignorat la petrecerea care a celebrat lansarea colaborării sale cu brand-ul Revolve.
Jennifer Lopez a fost cea mai sexy apariție la petrecerea organizată pentru a sărbători colaborarea sa cu brand-ul Revolve. Actrița și cântăreața, recunoscută pentru look-urile sale spectaculoase, dar și pentru un fizic pe care și-l întreține practicând constant diferite forme de sport, dar și antrenându-se pentru coregrafiile din clipurile și show-urile sale, a fost, cum era firesc, vedeta serii.
Lopez a afișat un stil la fel de glamour și sexy cum ne-a obișnuit în deceniile în care s-a aflat în atenția publicului. Aceasta și-a făcut apariția la lansarea Revolve din Beverly Hills într-o rochie cu o crăpătură adâncă pe un picior, o creație a designerului Julien Macdonald, care avea și tăieturi spectaculoase în zona abdomenului.
Jennifer Lopez, în vârstă de 53 de ani, a arătat fantastic în rochia strălucitoare, căreia i-a asortat o capă din pene semnată de David Koma, dar și sandale cu platformă și toc înalt din propria colecție pentru Revolve, într-un ton metalic ce complimenta întreg ansamblul.
Lopez, care a postat pe contul său de Instagram, unde este urmărită de peste 238 de milioane de fani, câteva imagini și clipuri de la petrecere, a făcut și declarații pentru Vogue despre noua sa colaborare fashionable. „Am vrut să aduc încredere și sine și senzualitate prin această colecție. În ea poți vedea și influențe istorice, un aer din anii ’60 și ’70, dar cu un iz de modernitate.”
Jennifer Lopez a apărut în pantofii brand-ului Revolve și pe covorul roșu al premiilor Grammy din acest an, unde a purtat o rochie Gucci și sandalele Beverly Platform, ornamentate cu cristale. Linia de accesorii rezultată din colaborarea dintre JLo și Revolve a fost lansată în mod oficial pe 16 martie, prin petrecerea la care au participat și alte celebrități, precum Tiffany Haddish, Chloe și Halle Bailey sau Christina Milian.
Lopez este una dintre cele mai de succes artiste ale ultimelor decenii, cu o avere estimată la peste 3 miliarde de dolari, și cu vânzări de discuri însumând peste 80 de milioane de unități. Numeroasele sale hituri, alături de multe roluri în filme – în special comedii romantice – i-au adus un statut privilegiat între starurile de mare calibru. La succesele pe acest plan profesional se adaugă și abilitățile sale ca femeie de afaceri, pentru că Lopez, numită de revista Time drept una dintre cele mai influente persoane din lume, are și numeroase companii care se extind de la domeniul frumuseții la cel vestimentar. Lopez deține și o companie de producție, și apare deseori în campanii publicitare pentru alte brand-uri, în special de modă și frumusețe. De asemenea, artista are și o fundație pe care a lansat-o alături de sora ei, pentru a asigura accesul copiilor, în special din medii defavorizate, la servicii medicale de calitate. Recent, Lopez s-a căsătorit cu partenerul său de viață, Ben Affleck, cei doi reînnodând o relație care a început cu mai bine de 20 de ani în urmă, relația care a încetat la acea vreme, parțial din cauza presiunii extraordinare a presei.
Foto: Instagram, arhiva ELLE