Superstarul hip-hop P. Diddy vorbeste, in exclusivitate pentru ELLE, despre ultima sa mare pasiune, actoria, si despre resorturile care pun in miscare uzina de fabricat staruri din industria muzicala.
Raspunde la apelativele Puff Daddy, Puffy, P. Diddy sau pur si simplu Diddy – hai, fie, si Puff –, iar in buletin apare cu numele de Sean Combs. Aflat in fruntea unui adevarat imperiu mediatic, din care nu lipsesc colectiile de imbracaminte, parfumurile si noile talente muzicale, P. Diddy isi ia tot mai in serios cea mai recenta pasiune a sa, actoria.
Dupa citeva roluri marunte in filme precum Made, Monsters Ball sau Carlitos Way: Rase to Power, starul primeste un rol in filmul „Adu-l urgent pe scena” (Get Him to the Greek), rol ce seamana foarte mult cu cel din viata sa reala, care in nenumarate rinduri a intrecut cu succes imaginatia scenaristilor de la Hollywood. Sergio Rama este directorul unei case de discuri care incearca sa resusciteze faima unui star rock in decadere, Aldous Snow, interpretat de Russell Brand. Lui Aaron Green, un tinar si ambitios angajat al casei de discuri, ii revine misiunea dificila de a-l readuce pe Aldous, intr-un interval record de trei zile, pe scena faimoasei sali de concerte din Los Angeles, The Greek, iar Sergio Rama e genul de sef care nu il scapa din ochi!
ELLE: Personajul Sergio e unul foarte amuzant. Cit din personalitatea acestuia iti apartine?
P. Diddy: Personajul pe care il joc in film nu se doreste a fi o parodie a mea. Am acceptat rolul acesta pentru ca am vrut sa dau nastere unui personaj unic, foarte excentric, dar care sa semene intr-o oarecare masura cu mine si sa intruchipeze, in acelasi timp, cite ceva din personalitatea diversilor moguli ai industriei muzicale, pe care am avut ocazia sa ii intilnesc – de exemplu, Russell Simmonds sau Jimmy Iovine. Sint multi astfel de directori de case de discuri, un fel de Tiger Woods ai industriei muzicale.
ELLE: Cit din ceea ce se intimpla in realitate intr-o casa de discuri transpare si in film?
P.D.: Cred ca ceea ce vezi in film – de la petreceri, concerte, calatorii si pina la droguri, sex si rock & roll – e in mare parte foarte autentic.
ELLE: Si tu ai fost foarte faimos pentru petrecerile pe care le organizai!
P.D.: Intre timp am devenit ceva mai rafinat, desi nu pot spune ca m-am potolit. Cred in motto-ul „less is more' si acum pun mai mult accentul pe calitate, nu pe cantitate.
ELLE: Se poate vorbi de un oarecare regret pentru industria muzicala de odinioara?
P.D.: Cred ca si acum industria muzicala este amuzanta si nebuna si plina de aceste personaje charismatice si excentrice. Desi s-a schimbat ca afacere, cred ca fundamentul superstarurilor si motivatia de a deveni star rock & roll – visul acela care te face sa cinti avind drept microfon peria de par sau sa te vezi pe o scena cu o chitara in mina – nu va disparea niciodata. Acesta va fi mereu resortul industriei muzicale, indiferent cit de mult se schimba tehnologia. Starurile inca se nasc in fata oglinzii.
ELLE: Cit de bun a fost Russell ca star rock?
P.D.: Cred ca Russell e un star rock in general – e un rol perfect pentru el.
ELLE: Cum ti s-a parut African Child? (n. red.: titlul albumului lui Aldous Snow)
P.D.: African Child a fost condescendent cu rasa mea, dar acesta e tipul de glume pe care trebuie sa le vezi in film. Citeodata te lasi dus de val si ai impresia ca tu schimbi lumea si ca esti un tip binevoitor.
ELLE: Cum ti-a placut capul plutitor?
P.D.: Partea aceea a fost putin ciudata pentru mine – toata lumea e innebunita dupa secventa in care eu imi maninc propriul cap –, insa atunci cind am vizionat-o m-a cam socat. N-a fost la fel de amuzanta pentru mine cum a fost pentru ceilalti.
Filmul Get Him to the Greek este disponibil acum si pe DVD.
Traducere si adaptare de Alina Baisan