În urmă cu câteva săptămâni a apărut prima imagine de promovare a filmului "Once Upon a Time in Hollywood" cu Leonardo DiCaprio și Brad Pitt și se pare că această fotografie a fost editată în Photoshop, făcându-se modificări importante la chipurile celor doi.
Leonardo DiCaprio și Brad Pitt joacă împreună în filmul „Once Upon a Time in Hollywood”, iar imaginea de promovare a lansat o mulțime de discuții, deoarece în urma unei greșeli a companiei Sony Pictures, oamenii au descoperit că această fotografie a fost editată în Photoshop.
Această editare masivă a putut fi descoperită deoarece Sony Pictures a încărcat o versiune greșită a imaginii pe site-urile de promovare disponibile presei. Schimbările erau vizibile pentru toți cei care deschideau fotografia în Photoshop, acolo putând fi văzut și istoricul editărilor făcute. Ulterior, această versiune a fost ștearsă și apoi a fost încărcată imaginea care nu conținea toate aceste informații.
În fotografia editată Leonardo DiCaprio are o bărbie mai mică, în timp ce ridurile lui Brad Pitt de la gât au fost scoase.
Leos chin gets edited out of ‘Once Upon a Time in Hollywood promos https://t.co/NWVjILSRdn pic.twitter.com/B2sfIv3nJT
— Page Six (@PageSix) August 8, 2018
Sony Pictures, compania care produce filmul, a declarat pentru page Six că actorii nu au cerut să fie modificați în Photoshop, iar ei (Sony Pictures) își asumă responsabilitatea pentru aceste schimbări. Totodată, un reprezentant al lui DiCaprio a declarat că actorul nu știa că această imagine a fost modificată.
„Once Upon a Time in Hollywood”, creația lui Quentin Tarantino, va avea premiera în iulie 2019. În film este vorba despre o dramă din perioada crimelor lui Charles Manson în 1969. Din distribuție face parte și Margot Robbie, care va interpreta rolul lui Sharon Tate.
Foto: Arhiva Revistei ELLE