Heidi Klum și fiica ei, Leni, sunt criticate pentru o campanie realizată pentru un brand de lenjerie intimă.
Heidi Klum și fiica sa, Leni Klum, se confruntă cu critici pentru că au pozat împreună într-o nouă campanie de lenjerie intimă. Cele două modele au purtat mai multe seturi de lenjerie, zâmbind și râzând în fotografii care promovează colecția de toamnă-iarnă a brandului Intimissimi, postate pe Instagram.
Heidi, în vârstă de 51 de ani, și Leni, în vârstă de 20 de ani, au filmat, de asemenea, un videoclip în care se filmează reciproc cu o cameră veche, arătându-și formele în lenjerie și simțind materialul dantelat una alteia. Intimissimi a descris videoclipul ca „dantelă care flatează, susținere care împuternicește – De la o generație la alta, #intimissimi celebrează fiecare fațetă a feminității”.
Leni a distribuit pe contul ei de Instagram fotografii de la ședința foto, exprimându-și entuziasmul pentru noua colecție. De asemenea, Heidi a împărtășit bucuria de a colabora cu fiica ei și a încurajat fanii să se uite la noua linie a brand-ului. Deși Heidi are comentariile dezactivate pe Instagram, Leni și Intimissimi au primit critici pentru campanie.
Unii utilizatori au considerat că reclamele sunt „ciudate” și „inadecvate” pentru că promovează lenjerie intimă cu o mamă și fiică.
„Acest lucru este foarte ciudat și nepotrivit ….. mamă și fiică filmându-se reciproc în lenjerie intimă?!!! Ce este asta????”, a întrebat o altă persoană. „Acest lucru este atât de ciudat? Ce fel de reclamă este asta???”, a comentat un utilizator. „Destul de ciudat să faci asta cu mama ta”, a scris altcineva.
Alții, însă, le-au apărat, susținând că este doar o colaborare artistică între două persoane apropiate și că nu ar trebui să fie privită în mod sexualizat.
„Ele sunt doar modele. Nu se sărută. Mamă și fiică fac modeling pentru același brand”, a scris o persoană „Frumoasă și nu înțeleg comentariile care spun că este ciudat să faci asta cu mama ta. DE CE? Ei văd în cele din urmă corpul feminin și lenjeria ca ceva întotdeauna sexual? Sau care este problema? Sunt foarte curios să înțeleg modul lor de gândire, pentru că pentru mine, aceasta este doar o mamă & fiica sa, care sunt ca cele mai bune prietene LOVE IT!” un fan gushed.
Heidi și Leni Klum au colaborat în repetate rânduri cu brandul italian, inclusiv în campaniile de sărbători de anul trecut.
Heidi Klum a fost întotdeauna foarte sinceră cu publicul în ceea ce privește obiceiurile sale alimentare. În 2008, modelul de pe coperta Sports Illustrated Swimsuit Issue a povestit că lua mese mici la fiecare trei ore, nu mânca niciodată după ora 20:00 și că mânca un măr ori de câte ori îi era foame. Cu toate acestea, de-a lungul anilor, Klum a devenit mai permisivă în ceea ce privește alimentația pentru a nu o face să se simtă ca pe o corvoadă. Totuși, ea încă prioritizează alimentele sănătoase.
„La început, a trebuit să fiu disciplinată în privința mâncării, iar acum sunt atât de obișnuită cu asta. Sunt atât de multe opțiuni, trebuie doar să alegeți lucrurile potrivite. Pentru că atunci nu vei mai avea de luptat.”, a declarat modelul pentru revista Red Magazine în 2020, potrivit Daily Mail.
Într-o postare pe Instagram, ea și-a încurajat urmăritorii să mănânce sănătos în timp ce se afla în vacanță în Capri, Italia, împărtășind fotografii în care poza cu o farfurie de fructe și salată, în timp ce își descria postarea spunând „Asigurați-vă că vă mâncați fructele și …..”, împreună cu un șir de emoticoane cu fructe și legume.
Foto: Hepta