Gina Pistol și Smiley, imagini din vacanță. Cei doi au plecat împreună cu fiica lor, Josephine

Gina Pistol și Smiley au plecat într-o vacanță împreună cu fiica lor, Josephine. Ce destinație au ales?

Gina Pistol și Smiley au decis să profite de câteva zile libere, așa că au plecat într-o vacanță. Artistul și prezentatoarea nu sunt singuri, ci alături de fiica lor, Josephine, pe care cei doi au surprins-o în câteva ipostaze adorabile.

Gina Pistol și Smiley se bucură de o vacanță în Grecia. Artistul a împărtășit cu fanii de pe Instagram un video care conține mai multe cadre cu activitățile lor din această călătorie. Cântărețul, prezentatoarea și fiica lor sunt cazați într-o loc superb, au parte de peisaje splendide și sunt încântați de preparatele delicioase.

„După ce toată lumea a terminat cu vacanțele, am reușit, în sfârșit, să ne luăm și noi o vacanță în trei. Am împachetat cât pentru șase. A fost destul de ușor. Ne-am îmbarcat cu întârziere de doar 40 de minute, zborul a fost lin și aterizarea la fel. Țin să menționez că avionul era plin de familii cu copii, o grădiniță întreagă. O fi perioada când copiii mici migrează în țările calde. La aterizare, am închiriat și o mașină și am plecat spre Agios Nikolaos unde suntem cazați. Peisaj de vis, cazare de vis, fiica a vrut să mergem imediat la mare. Era deja târziu, așa că nu am făcut baie, dar ne-am băgat picioarele în ea de mare mediterană. Evident că am mers la masă și am mâncat grecește. Doamne… ce bunătate! Salată grecească, tzatziki, saganaki, calamari, caracatiță, ca la mama acasă în Grecia. Superb! Am mers apoi la un somn, bineînțeles devreme, cred că am adormit mai repede decât Josephine”, le-a povestit Smiley fanilor lui.

Până acum, Gina Pistol și Smiley nu au dezvăluit imagini în care arată chipul fiicei lor, însă Josephine a fost surprinsă în vacanță de către cei doi, cu spatele, în timp ce se plimbă alături de tatăl ei și stă la plajă.

Foto: Instagram

Recent, Gina Pistol a făcut mărturisiri despre relația specială dintre Smiley și fiica lor, Josephine. În ciuda faptului că are un program încărcat, cu mai multe proiecte profesionale, artistul este un tată implicat.

„Din fericire chiar am tras lozul câștigător când vine vorba de bărbatul de lângă mine. Andrei se implică foarte mult în creșterea fetiței noastre. Îi citește povești seara, îi cântă tot felul de cântece, nu ai treabă cu ei doi. Iar atunci când este plecat de acasă o sună seara prin video call să îi zică noapte-bună de fiecare dată. Plus că îi schimbă și pampersul, îi dă și de mâncare. Chiar nu mă plâng în privința acestui lucru. Am fost o norocoasă!”, a spus Gina Pistol pentru Click!

Smiley și Gina Pistol formează unul dintre cele mai îndrăgite cupluri din showbiz-ul românesc. Cei doi se bucură de fiecare moment pe care îl petrec alături de fiica lor, Josephine.

Smiley și Gina Pistol s-au căsătorit pe 27 mai. Cununia civilă și cea religioasă s-au desfășurat în aceeași zi, la Palatul Snagov. La cununia civilă, vedeta a fost îmbrăcată într-o rochie cu dantelă în zona bustului și mâneci largi pe care a accesorizat-o cu o pereche de sandale cu perle Jimmy Choo. De machiajul ei s-a ocupat Alexandra Crăescu, iar de coafură Adonis Enache. În ceea ce îl privește pe artist, el a purtat un costum bej clasic, creat de Irina Voinea. Cei doi au ales ca petrecerea să aibă loc într-un spațiu deosebit, și anume la Orangeria Iris. La petrecerea de nuntă au participat mai multe vedete din showbiz-ul autohton.

Citește și:
Ce compromisuri face Ilinca Vandici în relația cu fostul soț, de dragul fiului lor, Zian: „Ne dăm interesul foarte tare'

Foto: Arhiva ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro