Gina Matache, mama Deliei, mesaj tranșant pentru cei care o critică pe artistă pentru că nu își dorește copii

Gina Matache, mama Deliei, a transmis un mesaj celor care îi critică fiica.

Gina Matache, mama Deliei, a transmis un mesaj celor care îi critică fiica din cauza declarații recente făcute de artistă. Delia a vorbit recent, dar nu pentru prima dată, despre decizia ei de a nu avea copii, iar declarațiile ei au fost criticate dur pe social media și nu numai de fani, dar și diverse personaje din spațiul public.

„Delia a depășit de mult faza cu deranjatul. Delia se joacă. Are stilul ei de a se juca. Ea glumește. Nici nu știi când vorbește serios. Ea își mai pierde timpul când nu mai are ce face. Dar nu e treaba nimănui. În primul rând fiecare știe ce este în casa lui, ce e în viața lui. Și nu e datoare să dea explicații nimănui. Repet: ea se joacă. Are stilul ei de a glumi. De multe ori o mai sun și eu și o mai întreb și ea îmi spune: ‘hai, mă mamă. Tu mă cunoști pe mine după Facebook sau după Instagram?'”, a spus mama Deliei, potrivit Fanatik.

Gina Matache a mai declarat că filmulețul postat online de Delia – și care a stârnit întrega controversă – ar fi fost făcut mai mult într-un moment de plictiseală, dar este adevărat că artista s-a săturat să fie întrebată tot timpul despre o posibilă sarcină.

„Eu o cunosc. Când o văd așa (n.r. râde), îți dai seama, cunoscându-i stilul, nici nu mai stau să mai citesc. Le știm foarte bine noi pe ale noastre, nu trebuie să ne spună x sau y ce să facem. Alea nici nu sunt declarații. Sunt pur și simplu o joacă, să-și umple timpul când se plictisește înainte de concerte. Acolo, chiar era după un drum lung și aștepta să intre pe scenă. Nu avea ce să facă în hotel”, a mai menționat Gina Matache conform sursei citate.

De ce nu își dorește Delia copii

Prin intermediul unui video, Delia le-a răspuns celor care o întreabă constant de ce nu vrea un copil și a precizat, în stilul caracteristic, că viața și-o controlează exact așa cum vrea.

@bubulet4 Delia Matache explica de ce nu isi doreste sa aiba copii#5pasidebine #fy #fyp #fypage #fypシ #fypシ゚viral #tiktok #romania #delia#copil@Fy! ♬ sunet original – Bubulet4

„De ce nu fac? Nu știu, dar cred că ar trebui felicitați oamenii care nu fac, pentru că toată lumea face, suntem foarte mulți și chiar nu mai avem nevoie să fim foarte mulți. Ne-am atins scopul, ne-am înmulțit destul de mult, e plină planeta de noi. Nu suntem prea simpatici așa, adică facem mult rău, consumăm multă hrană, consumăm foarte multe chestii, facem rău, poluăm. De ce să fac? Încă unul? Nu, frate. Lasă să nu fie, nu stau eu bine fără stres și fără obligații? Nu plec eu de acasă când vreau și mă întorc când vrea inimioara mea? Nu fac eu în viața asta ce vreau eu? Ba da! Deci, vrei complicații? Fă un copil!”, a transmis vedeta pe rețelele de socializare.

Gina Chirilă & Bogdan Vlădău, dezvăluiri neașteptate despre problemele din relația lor

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari