Fiica Madonnei, Lourdes Leon, are deja o carieră de model, dar acum a pozat pentru o campanie sexy, care le-a dovedit fanilor că tânăra e deja o femeie în toată firea.
Fiica Madonnei, Lourdes Leon, calcă pe urmele celebrei sale mame când e vorba despre a încălca tabuuri și de a se exprima așa cum simte, chiar și când vine vorba despre ipostaze cât se poate de sexy. În vârstă de 24 de ani, Lourdes a pozat pentru o mulțime de brand-uri și deja are ceva experiență ca model.
Deloc împăcată să fie doar fiica Madonnei, unul dintre cele mai mari superstaruri din istorie, Lourdes a dorit să-și creeze propria identitate, și și-a încercat norocul în lumea modei. A defilat pentru Gypsy Sport în 2018, a apărut în campanii pentru Jean Paul Gaultier, eternul copil teribil al modei franțuzești care i-a creat mamei sale unele dintre cele mai recognoscibile look-uri, și a lucrat și cu Miu Miu, brand-ul recunoscut pentru felul aparte în care își alege modelele.
Iar anul acesta fiica Madonnei a mai semnat o campanie de succes, devenind imaginea colaborării dintre Adidas și Stella McCartney, imortalizată în imagini care o făceau să semene foarte mult chiar cu faimoasa ei mamă, în vârstă de 62 de ani, care nu se dă nici ea în lături de la a poza în ipostaze provocatoare.
Acum, Lourdes Leon, fiica Madonnei din relația cu actorul Carlos Leon, apare într-o nouă campanie, de data asta tot o colaborare, între Parade și Juicy Couture. În imaginile sexy ale campaniei, Lourdes pozează într-un hanorac roșu din catifea, cu logo-ul auriu brodat pe spate. Dar nu hanoracul este cel care le-a atras atenția fanilor, ci lenjeria intimă pe care aceasta o afișează – un slip negru cu inscripția JUICY.
Lourdes poartă și un look beauty interesant, o coadă de cal și creole, privind înapoi către cameră. „Pentru fetele drăguțe cărora le plac lucruri”, este caption-ul fotografiei postate pe Instagram de unul dintre brand-urile care au colaborat pentru această lansare, a cărui postare o vedeți mai jos.
View this post on Instagram
Foto: arhiva ELLE, Instagram