Monroe Cannon este noua imagine a brand-ului OshKosh Bgosh, într-un spot intitulat Today Is Someday. Puștoaica de 10 ani calcă pe urmele celebrilor săi părinți, Mariah Carey și Nick Cannon, și demonstrează că are potențial să devină o stea.
În campania de back to school a brand-ului american, Monroe o întruchipează pe mama ei atunci când aceasta avea 10 ani și visa cu ochii deschiși la o zi în care toată lumea o va asculta cântând. „Într-o zi totul va fi diferit', spune copila cu păr creț, îmbrăcată într-un tricou negru și o salopetă din denim. „Melodiile care trăiesc în capul meu … Într-o zi vor trăi în fruntea topurilor. Cântecele din inima mea vor atinge milioane de inimi. Artist al anului, artist al deceniului, artist al mileniului. Însă scopul este să inspiri generații de fetițe să-și atingă nota înaltă. Cum sună ăsta ca vis cu ochii deschiși?'
Mariah Carey, care are 51 de ani, a declarat că a fost de acord ca Monroe să joace în această reclamă, pentru că, acum că e mamă, o bucură să-și vadă copiii împlinindu-și visele. „Am făcut campania pentru că ne place mesajul de a împuternici copiii să viseze cu îndrăzneală și să-și croiască propriul drum.'
Monroe și fratele ei geamăn, Moroccan, s-au născut în aprilie 2011. Părinții lor au divorțat în 2016, dar împart armonios custodia și își susțin copiii în explorarea talentelor lor.
Nick Cannon, care mai are doi copii și cu Brittany Bell, a devenit din nou tată de gemeni în iunie, când DJ-ul de 30 de ani Abby De La Rosa i-a născut pe Zion Mixolydian și pe ZIllion.
OshKosh Bgosh este un brand de îmbrăcăminte pentru copii cu o istorie îndelungată. Fondat în Oshkosh, Wisconsin, în 1895, acesta s-a numit inițial Grove Manufacturing Company și producea uniforme de lucru pentru adulți.
Citește și:
Cum a acceptat Heidi Klum ca fiica ei, Leni, să fie model
Foto: Arhiva ELLE