Mii de copii britanici nu sunt ascultati de catre parintii lor sau nu li se acorda atentia necesara, iar rezultatul este o criza muta care a inceput din ce in ce mai mult sa isi faca simtita prezenta. In Regatul Unit, in ziua de astazi exista aproximativ 70 000 de copii, cu varste de pana in 11 ani care traiesc cu probleme legate de sanatatea mentala. Simptome de depresie se pot observa la aproape fiecare o cincime din numarul de copii, iar cele mai recente statistici de suicid ilustreaza o imagine sinistra a copilariei. Cercetarile recente au aratat ca mai mult de jumatate dintre parintii britanici nu au vorbit niciodata cu copiii lor despre stres, anxietate sau depresie.
Asa ca Huffington Post, avand ca principiu gasirea de solutii, a initiat o campanie speciala pentru a face cunoscute aceste probleme urgente, pentru a putea reimagina o societate in care problemele copiilor sunt considerate o prioritate de top, iar Catherine, Ducesa de Cambridge, s-a alaturat echipei.
In prima sa postare pe site-ul publicatiei Catherine spune ca a venit timpul ca o schimbare sa fie facuta in modul in care problemele mentale sunt tratate, mai ales la copii. Ea vorbeste despre faptul ca nu ar trebui vazute ca un tabu si ca realitatea ar trebui confruntata prin comunicare. Ducesa mai spune ca sanatatea mentala a copiilor este la fel de importanta ca si cea fizica.
In finalul textului, Ducesa de Cambridge le multumeste celor care vor participa si vor contribui la aceasta serie si tuturor celor care si-au facut timp sa citeasca si sa asculte aceste povesti. Ea spune ca impreuna, exista sansa de a face o diferenta reala pentru o intreaga generatie de copii.
Catherine a lucrat la o serie de articole originale, postari de blog si video-uri pentru aceasta cauza, care vor ajuta la starnirea unor discutii si comentarii, scopul final fiind incurajarea parintilor si a profesorilor sa comunice deschis cu copiii despre sanatatea mentala.
Huffington Post si Ducesa de Cambridge vor discuta si de acum incolo, dupa acest prim articol, diverse probleme legate de acest subiect, de cauze, dar mai important, de solutiile care pot fi gasite. Hashtag-ul oficial al campaniei este #youngmindsmatter.