Actrița Demi Moore a liniștit comentatorii care spuneau că arăta de nerecunoscut săptămâna trecută, când a deschis show-ul Fendi Haute Couture Primăvară-Vară 2021.
La 58 de ani, Demi Moore și-a împlinit un vis din adolescență. Actrița a deschis show-ul Fendi Haute Couture Primăvară-Vară 2021 și s-a lăsat intervievată despre experiență, și despre multe altele, de Naomi Campbell, pe canalul de YouTube al acesteia.
Show-ul a marcat debutul lui Kim Jones ca designer Fendi. Pe podium au mai urcat și Kate Moss și fiica ei, Lila, Bella Hadid și Cara Delevingne.
Demi Moore, care a purtat un costum negru din mătase și cercei-candelabru care îi încadrau decolteul, a făcut exces de adjective pentru a spune cât de specială a fost experiența pentru ea: „Simțeam că nu era vorba în totalitate despre haine, ci mai degrabă despre povestea completă. A fost magic și emoționant.”
Naomi a amintit și de un alt moment memorabil din cariera de model a lui Demi, anume ședința foto pentru Vanity Fair din 1991, în timpul căreia a pozat goală pentru Annie Leibovitz, fiind însărcinată în șapte luni. „Înțeleg impactul pe care l-a avut asupra lumii și asupra femeilor – permisiunea de a ne accepta în starea gravidă”, a explicat Demi.
Show-ul Fendi s-a desfășurat fără public din cauza pandemiei. Imediat după ce au apărut fotografiile de la eveniment, mai mulți oameni au comentat că machiajul care îi accentua mult pomeții o transforma complet pe Demi, lăsând să se înțeleagă că poate aceasta și-a făcut o nouă operație estetică.
Dar la interviul cu Naomi, îmbrăcată în negru, cu ochelari de vedere și cu un machiaj natural, actrița americană nu a părut foarte schimbată.
CONȚINUT VIDEO ELLEDemi Moore i-a povestit lui Naomi despre cum și-a petrecut carantina alături de fiicele ei și de fostul ei soț, Bruce Willis, care a venit în vizită ca să petreacă timp în familie. Demi a mai vorbit și despre cum a fost să fie cel mai bine plătită actriță de la Hollywood, despre autobiografia ei, Din suflet, și despre interesul ei pentru psihologia spirituală.
Foto: Hepta, YouTube