Decizia luată de Regina Elisabeta a II-a nu îi va afecta însă foarte mult pe Meghan Markle și Prințul Harry și asta deoarece ei fost „inteligenți în privința cauzelor pe care le-au susțiut' și în „privința mesajelor pe care le-au transmis', a declarat un expert.
Meghan Markle și Prințul Harry au anunțat în ianuarie că renunță la titlu de membri seniori, urmând să devină independeți din punct de vedere financiar. Aceștia s-au mutat deja în Canada și urmează să revină în Marea Britanie în martie, pentru ultimele angajamente oficiale.
Aceștia s-au bazat pe faptul că vor putea folosi brand-ul Sussex Royal pentru propriile afaceri, însă Regina a decis că acest lucru nu va fi posibil, dorind ca cei doi să nu mai folosească cuvântul „royal' în branding.
Potrivit expertului Deborah Ogden, acest lucru nu va fi o problemă prea mare. „Cu un brand personal, nu există îndoiala că au investit în profilul lor la nivel global. Cred că un brand personal este mai mult decât un logo, așadar de aceea ei își vor petrece timpul construind o reputație puternică și un profil puternic pentru a susține anumite cauze', a declarat aceasta pentru Yahoo UK.
Deși Meghan și Harry nu ar trebui să își facă prea multe griji, ei ar putea avea într-adevăr câteva pierderi. Chiar și așa, datorită faimei lor, ei vor fi recunoscuți mereu pe piața din UK și Statele Unite, iar piața globală îi va recunoaște mereu drept parte din familia regală britanică.
„Nu cred că îndepărtarea (cuvântului royal, n.r.) va avea un impact major', a continuat Deborah.
În ultimele luni, Ducele și Ducesa de Susses au investit în crearea unui nou site. Totodată, aceștia au înregistrat Sussex Royal drept o marcă înregistrată la nivel global pentru tot felul de produse și activități, de la haine la produse de papetărie.
În plus, ei au făcut deja primii pași pentru crearea unei noi organizați caritabile, Sussex Royal. Se pare că acum Meghan și Harry vor trebui să regândească numele acesteia, precum și întregul plan pe care îl aveau.
O sursă a declarat pentru Daily Mail că deși situația pare una „complexă', „detaliile importante' urmează să fie stabilite. Totodată, se pare că Meghan și Harry au înțeles și au acceptat faptul că nu vor putea să folosească Sussex Royal așa cum și-ar fi dorit.
Ducele și Ducesa de Sussex au folosit pentru prima dată acest nume în urmă cu un an, când au creat propriul cont oficial de Instagram. Aici au strâns rapid un număr impresionant de followers, 11.2, același număr de persoane urmărindu-i pe Kate Middleton și Prințul William pe contul Kensington Royal.
Deși Meghan și Harry vor avea noi provocări în redenumirea organizației și stabilirea unui nou plan, potrivit lui Zoe Middleton-Lyons, specialist în cadrul unei agenții de branding, acest lucru ar putea fi unul foarte bun pentru viitorul Ducelui și Ducesei de Sussex.
„Cu orice fel de ‘rebranding există un impact inițial, deoarece oamenii se atașează de numele original și de percepția acelui brand, însă dacă tranziția este făcută corect, noul lor status și ‘brand se vor bucura de succes', a declarat Zoe pentru Daily Mail.
Citește și:
Când își vor începe în mod oficial Meghan Markle și Prințul Harry noua viață
Foto: Arhiva Revistei ELLE