Dana Rogoz, imagini superbe din vacanța în Bali

Dana Rogoz are parte de o vacanță de vis în Bali împreună cu familia ei, iar imaginile postate de actriță demonstrează acest lucru!

Dana Rogoz și-a obișnuit fanii cu vacanțele fabuloase în care merge. Thailanda, Sri Lanka și Laponia sunt câteva dintre destinațiile în care actrița a avut parte de diverse experiențe. De această dată, vedeta a plecat împreună cu familia ei într-un loc în care se bucură de peisaje de poveste.

Dana Rogoz a călătorit împreună cu cei doi copii, Vlad și Lia, încă de când aceștia erau foarte mici în locuri îndepărtate. Așa că nu este o surpriză faptul că acum a ales să plece într-o destinație departe de România, și anume în Bali. Pe contul personal de Instagram, actrița le-a împărtășit urmăritorilor numeroase imagini și clipuri cu peisajele de vis și experiențele inedite de care se bucură în această escapadă împreună cu partenerul ei, regizorul Radu Dragomir, cei doi copii pe care îi au împreună, dar și cu Barbu, băiatul pe care soțul ei îl are dintr-o relație anterioară, și care apare în fotografiile publicate de vedetă pe rețelele de socializare.

Imaginile pe care Dana Rogoz le-a postat pe Instagram au fost însoțite și de câteva dintre gândurile ei cu privire la activitățile pe care le desfășoară în această vacanță superbă în Bali. Actrița a făcut împreună cu fiul ei, Vlad, dar și cu Barbu o fotografie cu o maimuță și a relatat cum fost această experiență.

„Selfie cu maimuța! Am mers la Monkey Forest Sanctuary crezând că e mai mult o atracție pentru copii. Dar pe lângă maimuțe (care, sincer, pe cât de mult îmi plac, pe atât de frică îmi e personal de ele), parcul în sine e spectaculos. Pădurea, podurile de lemn și toate traseele fac această atracție turistică un #mustvisit în #Bali”, a scris Dana Rogoz pe Instagram.

Actrița a povestit și cum s-a adaptat fiica ei, Lia, în vacanța în Bali.

„Lia noastră s-a adaptat incredibil repede în această vacanță. Doarme bine, mănâncă excelent (adică mai mult și mai variat decât acasă), e veselă și energică.
E drept că l-a avut și pe Master Vlad ghid, care e un expert în Asia.”

Pe lângă imaginile cu peisajele și insulele spectaculoase pe care le-a explorat în Bali, Dana Rogoz a împărtășit și destul de multe fotografii adorabile cu cei doi copii ai ei, Lia și Vlad.

„Nu mai pot de dragul lor. Sunt momente, ca acesta, în care stau îmbrățișați și simt că parcă îmi strâng mie amândoi sufletul și că dacă mai durează mult senzația voi leșina.
Aici eram la templul Goa Gajah, pe care l-am vizitat ieri dimineață. Apoi am mers către cascada Tibumana, cu nenumăratele ei trepte. Ne-am oprit să bem un suc la un warung de lângă terasele de orez, aflate chiar la intrarea către cascadă, unde iar m-am minunat de cât de frumoasă e insula. Urmează fotografii din toate aceste locuri”, a transmis Dana Rogoz pe rețelele de socializare, alături de o imagine cu Lia și Vlad.

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de Dana Rogoz (@danarogoz)

Citește și:
Ce mesaj special i-a transmis public Alexia Eram lui Mario Fresh. Artistul a împlinit 23 de ani

Foto: Instagram Dana Rogoz

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro