Beyoncé și Jay-Z fac reclamă la Tiffany’s, într-o campanie intitulată About Love.
Beyoncé și Jay-Z apar pentru prima dată împreună într-o campanie publicitară și o fac în stil. În fotografiile lansate săptămâna asta de Tiffany & Co., cântăreața etalează faimosul diamant Tiffany’s.
Purtat până acum de numai patru oameni (Mary Whitehouse, Audrey Hepburn, Lady Gaga și Beyoncé), diamantul galben de 128.54 karate a fost scos la suprafață în 1877, dintr-o mină din Africa de Sud, și are 82 de fațete. Charles Lewis Tiffany, fondatorul impresionantului business american, l-a cumpărat în 1878.
Audrey Hepburn a purtat piatra prețioasă în 1961, în niște fotografii promoționale pentru celebrul film Breakfast at Tiffany’s.
Din 2012, de la a 175-a aniversare a brand-ului, diamantul atârnă de un colier din diamante albe care poate fi văzut, în reclamele de anul acesta, la gâtul lui Beyoncé.
View this post on Instagram
După cum a observat publicația WWD, alături de puternicul cuplu mai apare un star: un tablou de Jean-Michel Basquiat, în faimoasa culoare albastră a magazinului de bijuterii. Tiffany a achiziționat recent opera de artă, intitulată Equals Pi, care fusese în posesia unui colecționar privat de la începutul anilor 1980, când a fost creată. Potrivit companiei, tabloul urmează să fie expus în magazinul de pe Fifth Avenue, renovat recent.
În cadrul campaniei gândite cu familia Carter, Tiffany va lansa pe 15 septembrie și un video în care Beyoncé cântă Moon River, fiind filmată cu o cameră Super 8 de soțul ei.
The Carters s-au cunoscut în 1999, s-au căsătorit în 2008 și au împreună trei copii. „Beyoncé și Jay-Z sunt întruchiparea poveștii de dragoste moderne. Ca un brand care a susținut întotdeauna dragostea, forța și exprimarea de sine, nu puteam alege un cuplu mai iconic care să reprezinte mai bine valorile Tiffany”, a declarat Alexandre Arnault, vicepreședinte Tiffany.
În prezent, Tiffany face parte din grupul LVMH, care include brand-uri ca Dior, Louis Vuitton, Fendi, Givenchy și Celine.
Foto: Instagram