După foarte multe postări de teasing, menite să ne țină în suspans, am aflat în sfârșit cine este noua imagine a colecției Memento N° 2 by Kenzo: nimeni alta decât Britney Spears!
Kenzo este un brand high fashion, de lux, fondat în 1970 de către designerul de origine japoneză Kenzo Takad. Noua colecție care poartă semnătura brandului se numește La Collection Memento N° 2 și reprezintă un tribut pentru bogata istorie a casei de modă. Colecția are ca punct central icon-urile din modă, și, potrivit comunicatului de presă, „Britney este cu siguranță un icon și regina denimului.’
Campania l-a avut ca fotograf pe celebrul Peter Lindbergh și a fost realizată în Los Angeles. Britney este ilustrată în aceeași estetică cu care ne-a obișnuit și pe vremea când, la doar 16 ani, era cel mai bine cotat pop star al lumii și reprezenta, fără doar și poate, visul american.
Pozând în sweatshirt-uri cu logo-ul Kenzo, în imprimeuri florale specifice brand-ului, purtând șepci care evocă spiritul american dar, cel mai important, purtând iconicul denim, Britney reușește sa înglobeze perfect trăsăturile colecției inspirate din debutul pe catwalk, în 1968, a conceptului Knezo Jean.
Până la urmă, cine altcineva ar fi putut să fie imaginea unei colecții care este un tribut pentru conceptul jeans-ului și tot ce semnifică el decât Britney, a cărei rochie (realizată complet din denim) de la American Music Awards nu o poate uita nimeni niciodată?
Aceasta este prima campanie a lui Britney Spears pentru un brand de high fashion și nu putem să nu ne întrebăm, la fel ca mare parte a internetului, de ce nu a mai participat cântăreața în vreo altă campanie până acum? După cum observăm în fotografii, Britney Spears este cel puțin la fel de talentată ca un supermodel! Felicitări, Britney!
Citeste si:
Ce rochii se poartă în 2018?
Foto: Instagram