Ce planuri de viitor are Kylie Jenner după ce a vândut o parte din compania Kylie Cosmetics pentru 600 de milioane de dolari

Kylie Jenner a vândut 51% din acțiunile companiei sale, Kylie Cosmetics pentru suma de 600 de milioane de dolari.

Ce planuri de viitor are Kylie Jenner după ce a vândut o parte din compania Kylie Cosmetics pentru 600 de milioane de dolari

Kylie Jenner a vândut 51% din acțiunile companiei sale către Coty, fiind vorba de o tranzacție de 600 de milioane de dolari. Tânăra miliardară nu dorește însă să se retragă din industria produselor cosmetice, mama sa, Kris Jenner, spunând că ea va continua să conducă compania.

Luni, Coty Inc. a anunțat că va plăti 600 de milioane de dolari pentru 51% din acțiunile Kylie Cosmetics, iar tranzacția se va încheia în al treilea trimestru fiscal al anului 2020. Potrivit înțelegerii, Kylie și echipa ei vor „conduce în continuare toate inițiativele creative în ceea ce privește produsele și strategia de comunicare”.

Kris Jenner a vorbit despre acest pas important din cariera fiicei sale, spunând că aceasta nu va renunța la pasiunea sa. „Simte că este acolo unde trebuie, aici este pasiunea ei din moment ce vrea să își folosească partea creativă pentru a-și dezvolta brand-ul. Asta este ceea ce vrea să facă pentru restul vieții. Vorbește despre asta mereu. Peste 20 de ani se vede făcând asta și poate o va lăsa (compania) moștenire fiicei ei”, a declarat Kris pentru CNBC.

Kris Jenner a dezvăluit că fiica sa are planuri să se extindă și în alte zone ale industriei produselor de înfrumusețare, Kylie lansând recent și o gamă de produse de îngrijire. „Este încântată de acest parteneriat, însă în același timp acesta este visul ei de a construi acest imperiu al frumuseții și de a explora cât mai multe categorii pe care nu le-a atins până acum. Știi, a lansat Kylie Skin anul acesta și este cu adevărat entuziasmată și a fost un real succes pentru ea, așadar abia așteaptă să colaboreze cu Coty pentru a lansa noi categorii și pentru a intra în noi zone ale afacerii. Scopul este să continue dezvoltarea afacerii într-un brand puternic la nivel global”.

Știrea vânzării brand-ului nu i-a influențat pe fanii lui Kylie, aceștia cumpărând aproape în întregime gama de produse de Crăciun lansată de vedetă în urmă cu câteva zile.


Kylie a lansat Kylie Cosmetics în 2016, iar în ultimul an câștigurile ar fi atins cifra de 177 de milioane de dolari. Potrivit Forbes, în martie compania lui Kylie valora cel puțin 900 de milioane de dolari, vedeta devenind cea mai tânără miliardară self-made.

„A făcut singură toți banii. A început cu propriile economii”, a explicat Kris Jenner, spunând că fiica sa a muncit foarte mult pentru a-și consolida brand-ul. „A fost ideea ei. Este incredibil ce a făcut și cum ne-a arătat și nouă să facem asta.”

Citește și:
Relația dintre Kylie Jenner și Drake este mai serioasă decât se credea

Foto: Profimedia

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din people