Ce anunț a făcut Delia după ce s-a întors dintr-o vacanță la munte: „Nu-mi place niciodată…”

Ce le-a dezvăluit Delia fanilor ei după ce s-a întors dintr-o vacanță la munte?

Ce anunț a făcut Delia după ce s-a întors dintr-o vacanță la munte: "Nu-mi place niciodată..."

Nu mai este pentru nimeni un secret faptul că Delia este o pasionată a călătoriilor. Când vine vorba de escapade pe diferite plaje exotice, ea este una dintre artistele care apreciază din plin să se bucure de astfel de locuri. De la India, Maldive, Cancun, Tulum, Thailanda și până la Zanzibar, vedeta este recunoscută pentru faptul că preferă să meargă și să exploreze destinații de vacanță diverse.

Pe lângă destinațiile exotice de vacanță, în ultimii ani Delia a început să fie atrasă de hiking, declarând în mai multe rânduri cât de satisfăcătoare sunt pentru ea urcările pe munte, la picior. Artista și-a obișnuit deja fanii cu imaginile superbe din călătorii pe care le împărtășește pe contul personal de Instagram, dar și pe alt profil separat, @delianomad.

Atunci când are câteva zile libere, Delia nu ratează ocazia de a merge într-o călătorie. Recent, artista s-a întors dintr-o escapadă la munte și a povestit pe Instagram că o încearcă un sentiment de dezamăgire pentru că și-ar fi dorit ca această drumeție să dureze mai mult.

„E frumos acasă, îmi place acasă, ador, dar vibe-ul pe care l-am avut zilele astea pe munte și acest stop brusc nu-mi place niciodată. Faptul că 7 zile ești pe hiking și ai câte un obiectiv, câte un vârf nou, sute de chestii de văzut și dintr-o dată te întorci acasă și vezi blocuri mai mult sau mai puțin frumoase… M-am pus pe cântar de curiozitate, am pus masă musculară, m-am îngrășat, pe cântar pare că sunt mai grăsună. N-ar avea nicio logică să mă fi îngrășat. Cu siguranță după o săptămână de munte acum și încă 10-12 zile când am fost în Elveția s-a pus masă. Urcări, coborâri zilnic. N-am avut nicio zi de pauză. Ascultați-mă pe mine: Nu vă apucați de munte, de sporturi outdoor, creează dependență, nu există să te saturi, să te plictisești. Poate nu se întâmplă asta tuturor. Da, nu vă duceți la munte, mergeți în cluburi, la mall. Muntele îți fură sufletul, te face să te simți cum nu te face nimic”, a mărturisit Delia pe Instagram.

În timpul unei vacanțe în care a fost acum ceva vreme alături de soțul ei, Răzvan Munteanu, Delia a avut parte de un moment neplăcut. Artista plecase cu două telefoane, dar s-a întors doar cu unul. După ce și-a dat seama că și-a pierdut telefonul, cântăreața a plecat să-l caute.

„Mi-am pierdut telefonul pe munte, alaltăieri, pe traseu. Am plecat cu două, m-am întors cu unul. Ieri a trebuit să refac același traseu pe care l-am făcut alaltăieri, ca să mă duc să îmi recuperez telefonul, pentru că este foarte bun și țin la el. L-am găsit în vârf de munte, unde am stat la un viewpoint.

Faza interesantă e că am avut trei repere ca să îl găsesc. M-am uitat în niște poze din telefonul celălalt ca să văd unde ne-am oprit, am încercat să recapitulăm tot ce am făcut… pe unde am stat, pe unde am mâncat, pe unde am admirat, pe unde am pozat, un fel de reconstituire a traseului. Am refăcut traseul, am ajuns în punctele cheie și am căutat și am tot căutat și l-am găsit”, a spus Delia pe rețelele de socializare.

Citește și:
Britney Spears a dezvăluit, în sfârșit, motivul pentru care s-a tuns la zero în 2007

Foto: Arhiva ELLE

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro